Daar zal wel een reden voor zijn. Namelijk dat hij het niet wordt.Sheffield moet voor Mc Laren gaan. Die stond potverdikkie 15x.
Daar zal wel een reden voor zijn. Namelijk dat hij het niet wordt.
Iemand moet me eens uitleggen wat het nut is van zoiets bekend maken gedurende het seizoen.
Als van de Looi de beker kan winnen, dan kan Faber dat inprincipe ook. Alleen je hebt mazzel nodig.Faber kon het nooit beter doen dan zijn voorganger.
Nijland denkt de 2e seizoenshelft met een juniorenploeg wel de playoffs te kunnen halen.
Ik geef Faber groot gelijk als hij straks uit zichzelf niet verlengt.
Waarom zou Erwin Koeman er uberhaubt aan beginnen? Die kan hier ook niks mee. Dan zou ik voor het assistent bondscoachschap gaan.
Die kan idd beter gezellig onder vleugels van Ronald Koeman blijven. Dat bevalt hem volgens mij wel prima.
Iemand moet me eens uitleggen wat het nut is van zoiets bekend maken gedurende het seizoen.
Hij heeft aangegeven dat hij weer op eigen benen wil staan.
Het jaar ervoor won hij de playoffs en haalde europees voetbal met FC Groningen. Hij is echt de succesvolste trainer ooit bij FC Groningen. Ik zie dat niemand anders nadoen. Hun overeenkomst is dat het spel niet om aan te zien was.Als van de Looi de beker kan winnen, dan kan Faber dat inprincipe ook. Alleen je hebt mazzel nodig.
Het jaar ervoor won hij de playoffs en haalde europees voetbal met FC Groningen. Hij is echt de succesvolste trainer ooit bij FC Groningen. Ik zie dat niemand anders nadoen. Hun overeenkomst is dat het spel niet om aan te zien was.