De Trainerscarrousel

Batigoal

Well-known member
Eddie Howe van Bournemouth wordt waarschijnlijk de opvolger van Ronald Koeman bij Southampton.

Gevaarlijke keus is dat altijd. Iemand die zowat zijn (korte) hele trainerscarri?re bij ??n club zat en de hele club naar zijn hand heeft gezet. Nog maar de vraag of hij bij een volgende club datzelfde succes heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Jorge Sampaoli is de nieuwe trainer van Sevilla. Die gaan dus volgend jaar weer de Europa League pakken. :duim:
 

JFK

Well-known member
Anderlecht schijnt werk te maken van Frutos. Ik heb er weinig vertrouwen in.
 

Batigoal

Well-known member
Guus Hiddink en Louis van Gaal denken voorlopig nog niet aan stoppen. Hiddink wil bondscoach worden van Engeland, terwijl Van Gaal bij de Belgen wil instappen.
 

Pieros

Active member
Belgi? moet sowieso niks van Hollanders hebben.

Snap ik, zeker na wat Dickie ze geflikt heeft.

Ik snap van Gaal ook wel. Wil zijn carriere goed afsluiten op een WK, Belgi? heeft een jonge, zeer talentvolle groep en hij is het laatste WK derde geworden. 1 + 1 = 2 volgens zijn logica.
 

Batigoal

Well-known member
Even speculeren op wat er komende zomer staat te gebeuren; Arsene Wenger lijkt te gaan vertrekken bij Arsenal. Als opvolger zou Arsenal contact hebben gelegd met Dortmund-trainer Thomas T?chel. Een overgang lijkt me dichtbij te komen aangezien een delegatie van Dortmund in Florence is, wat de eerdere geruchten voedt dat de Portugees Paulo Sousa vervolgens de nieuwe trainer van Dortmund gaat worden, de ploeg waarmee hij ooit de Champions League won als speler.
 

Batigoal

Well-known member
Mircea Lucescu mocht jarenlang Shakhtar opbouwen tot de Oekra?ense topclub die het nu is en afgelopen zomer maakte hij de overstap naar Zenit St.-Petersburg. De heren van Gazprom zijn echter niet zo blij dat hij in zijn eerste seizoen geen titel won en dus is Lucescu geloosd en wordt Roberto Mancini ingevlogen als nieuwe trainer.
 

Pascallovic

Well-known member
Mircea Lucescu mocht jarenlang Shakhtar opbouwen tot de Oekra?ense topclub die het nu is en afgelopen zomer maakte hij de overstap naar Zenit St.-Petersburg. De heren van Gazprom zijn echter niet zo blij dat hij in zijn eerste seizoen geen titel won en dus is Lucescu geloosd en wordt Roberto Mancini ingevlogen als nieuwe trainer.
Logische beslissing. Geen kampioen, geen tweede om nog voorronde CL te halen, geen Russische cup gewonnen en in de EL vroegtijdig worden uitgeschakeld door Anderlecht. Dan heb je het gewoon slecht gedaan als trainer van Zenit.
 

Maasveld

Well-known member
De trainerscarrousel draaide het afgelopen seizoen in de Bundesliga op volle toeren, maar is zeker nog niet uitgedraaid. Heiko Herrlich volgt Tayfun Korkut op bij Leverkusen. Hij komt over van Jahn Regensburg. Ook Schalke krijgt een nieuwe trainer. Vandaag werd bekend dat Marcus Weinzierl na 1 teleurstellend seizoen mag vertrekken. Zijn opvolger is de pas 31-jarige Italiaan Domenico Tedesco, die overkomt van Erzgebirge Aue.
 

Pascallovic

Well-known member
11 wedstrijdjes bij een laagvlieger op het 2e niveau coachen en je mag al bij een club als Schalke aan de slag.
 
Bovenaan