De Trainerscarrousel

Batigoal

Well-known member
Sinisa Mihajlovic leek na zijn vertrek bij Sampdoria op weg naar Napoli, maar gaat volgens Italiaanse media op het laatste moment kiezen voor AC Milan. Daar zou hij vanwege een nieuwe eigenaar genoeg geld krijgen om weer aan een topploeg te bouwen. Maurizio Sarri van Empoli is bij Napoli aangesteld als opvolger van Rafa Ben?tez.
 

Maasveld

Well-known member
Niet Wilmots, maar Andr? Breitenreiter wordt de nieuwe trainer van Schalke. Hij komt over van Paderborn.
 

JFK

Well-known member
Volgens Wilmots heeft hij S04 afgezegd.

Ja dat zou ik ook zeggen als ik Wilmots was. Hij schijnt een belachelijk eisenpakket te hebben samengesteld waardoor Schalke even achter de oren ging krabben. Schalke is toen nog een keertje goed gaan nadenken kwam er achter dat Wilmots eigenlijk helemaal niet zo goed is. Wilmots schijnt 4 miljoen oer seizoen te hebben gevraagd en uiteraard een assistent naar zijn keuze. Schalke wilde daar uiteraard niet aan meewerken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat het tegenwoordig hip is om als trainer je eigen bestuurslid technische zaken mee te nemen. Wilmots loopt dus nog wat achter.
 

SanMark.

Well-known member
Het schijnt een van de eisen van Faber geweest te zijn voor de functie van trainer bij Excelsior.

Oke omdat het bij 1 club misschien is gebeurd, is het al een nieuw 'mode verschijnsel'.

De sample hoeft dus niet zo groot te zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Dat trainers een eigen bestuurslid technische zaken willen meenemen is iets nieuws voor mij. Ik weet wel dat trainers vaak een eigen assistent mee willen nemen en vaak ok zelf de trainersstaf willen samenstellen.
 

Batigoal

Well-known member
Tom?s Galasek gaat in Duitsland trainen. Hij is aangesteld bij SpVgg Weiden in de Bayernliga Nord. Dat is het 5e niveau in Duitsland.
 

ALenstra

Well-known member
Leicester City zou graag Guus Hiddink als manager aanstellen als opvolger van de ontslagen Nigel Pearson.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgen Hiddink denk ik net zo intensief als Van Oostveen heeft gedaan voor de aanstelling van Hiddink.
 

Batigoal

Well-known member
Sunday Oliseh wordt juist bondscoach van Nigeria. Het wordt zijn eerste serieuze klus als hoofdtrainer. Zeven jaar geleden was hij een paar maandjes trainer van destijds derdeklasser Verviers in Belgi?.
 
Bovenaan