De Trainer van PSV

JMD

Well-known member
Bosz is gewoon de beste keus op dit moment. Wie had het anders moeten worden?

Ramzi, Jans? Nee, dank je wel.
Inderdaad, daarom zeg ik ook dat ik niet ontevreden ben hiermee. Ramzi voor de groep zetten zou dezelfde fout zijn als Bommel en Van Nistelrooij voor de groep zetten... Jans had me wel leuk geleken, maar dat is vooral om ik hem een goede trainer vind en ik hem nog wel een coachschap bij een top3-club had gegund.
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat Jans tekort komt voor de top3. Leuke vent lijkt me wel, maar niet voor PSV.
 

De Wolf

Well-known member
Inderdaad, daarom zeg ik ook dat ik niet ontevreden ben hiermee. Ramzi voor de groep zetten zou dezelfde fout zijn als Bommel en Van Nistelrooij voor de groep zetten... Jans had me wel leuk geleken, maar dat is vooral om ik hem een goede trainer vind en ik hem nog wel een coachschap bij een top3-club had gegund.
Er is nog eentje op zoek
 

Batigoal

Well-known member
Wel weer genieten hoor al die reacties op social media 😆
Dat blijft wel mooi. Toen Bosz zo vaak genoemd werd bij Ajax kon hij er volgens PSV-fans niks van, nu hij bij PSV is aangesteld is hij de verlosser en zijn er Ajacieden die hem niks vinden. Mooi opportunisme.

Overigens lijkt mij een driejarig contract voor Bosz wel erg lang.
 

Mario

Well-known member
Na het winnen van de treble wordt het idd lastig om dat de komende jaren dat te herhalen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat was ie al een tijdje, maar werkloos. Mooi dat ie toch nog een baantje heeft nadat zijn open sollicitatie bij Ajax op niks uitliep.
 

stc

Well-known member
Bosz is officieel gepresenteerd als trainer van PSV

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Mario

Well-known member
Natuurlijk speelde hij (slecht) toneel. Hopelijk raakt hij nu niet in paniek, zo dicht bij zijn eerste prijs als trainer. Ik ben blij met hem, maar het blijft een aparte man. Ik denk ook dat hij in de kleedkamer niet altijd zo vriendelijk is.

 
Bovenaan