Vind Slot wel een interessante optieAls 'de man achter' op verschillende plekken toch wel lovende kritieken gehad, volgens mij?
Veel meer smaken zijn er ook niet, toch. Of ik zie ze in elk geval niet.
Op zich een logische vervanger, maar als hoofdtrainer is het nog geen succes. En hij was waarschijnlijk degene die destijds interne zaken lekte naar de Telegraaf, dat was ook zoiets raars.
Hoewel hij nog beter Duits spreekt dan ten Hag, wil Ron Jans niet eens naar Ajax.
Hoewel hij nog beter Duits spreekt dan ten Hag, wil Ron Jans niet eens naar Ajax.
Dat kan morgen zo maar anders zijn.Die is ook niet kaal
Wat is je bron?Ajax tik Ten Hag op zijn vingers! Hij moet niet zo veel contact hebben met Manchester United.
Volledig terecht van de club. Als je telkens eist dat spelers die mogelijk vertrekken zich op Ajax concentreren, dan moet je dat als trainer zelf ook doen.
NOS, maar die hebben het van ESPN lees ik.Wat is je bron?
NOS, maar die hebben het van ESPN lees ik.
Ik lees een ander verhaal, leek me ook al stug dat het zo was als jij schreef.De directie van Manchester United mag binnen 48 uur voor de wedstrijden van Ajax niet meer praten met Erik ten Hag over de invulling in het komende seizoen. Het is niet bekend door wie het spreekverbod is opgelegd, maar de kans is groot dat Ten Hag zélf heeft aangegeven dat hij niet meer continu contact wil hebben met zijn nieuwe werkgever.