gevegt
Well-known member
Welja, en meteen om een Slot vragen.Slot dus, lijkt me duidelijk
Ajacieden hebben echt geen humor.
Welja, en meteen om een Slot vragen.Slot dus, lijkt me duidelijk
Rot eens even gauw op.Slot dus, lijkt me duidelijk
Nou zeg, Feyenoorders en humorRot eens even gauw op.
Alleen goeie grappen. De lat ligt hier wat hoger.O ja, vergeten, in een Ajaxtopic mogen geen grappen gemaakt worden...
🤣🤣PSV’ers en goeie grappenAlleen goeie grappen. De lat ligt hier wat hoger.
Slot nieuwe trainer en Sinisterra mag ook mee.
Vuile kutlul!🤣🤣PSV’ers en goeie grappen
Post eens wat nieuws... Dat is toch allang bekend?Ajacieden hebben echt geen humor.
👍vriendVuile kutlul!
Plop!👍vriend
Plop 👍Plop!
Kutduim!Plop 👍
En nu even serieus: ja, inderdaad eens. Maar ik denk niet dat Slot wil. Bosz lijkt me idd een goede kans te hebben, die ging toch al vrij snel weg (1 seizoen?), maar haalde toen wel de EL-finale. Past ook wel bij Ajax qua speelstijl.Bosz lijkt mij ook wel een kandidaat trouwens, maar het zou mij niet verbazen als Slot ook op het lijstje staat. Verder zou ik eigenlijk geen serieuze kandidaten kunnen bedenken.
Fries present.Ik zie wel weer waarom jullie niet voor Ajax zijn. Wat een domme namen allemaal zeg, typisch namen waar Feyenoorders en PSV’ers mee komen. Ik wacht wel weer tot er een Fries of een Ajacied online komt.
Slot hoeft van mij ook niet eerlijk gezegd. Maar het aanbod realistische trainers is niet erg groot. Ik hoop niet dat ze Heitinga door gaan schuiven. Doe dan maar gewoon Bosz weer, al is dat bepaald geen garantie op prijzen.
Volgens mij wordt Reiziger nooit genoemd als toekomstig hoofdtrainer. Voor zover ik dat kan inschatten lijkt me dat eerder de ideale assistent. Ik weet wel dat Mitchell van der Gaag er goed op staat binnen Ajax, maar die zou Ten Hag zelf als assistent naar Manchester willen halen.Reiziger is toch verder dan Heitinga qua pikorde en ontwikkeling?