De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Abubakari

Well-known member
Bosz lijkt mij ook wel een kandidaat trouwens, maar het zou mij niet verbazen als Slot ook op het lijstje staat. Verder zou ik eigenlijk geen serieuze kandidaten kunnen bedenken.
 

Mario

Well-known member
Wellicht eens een buitenlandse coach. Ik weet nog wel een prima Duitse trainer die binnenkort beschikbaar komt.
 

JMD

Well-known member
Bosz lijkt mij ook wel een kandidaat trouwens, maar het zou mij niet verbazen als Slot ook op het lijstje staat. Verder zou ik eigenlijk geen serieuze kandidaten kunnen bedenken.
En nu even serieus: ja, inderdaad eens. Maar ik denk niet dat Slot wil. Bosz lijkt me idd een goede kans te hebben, die ging toch al vrij snel weg (1 seizoen?), maar haalde toen wel de EL-finale. Past ook wel bij Ajax qua speelstijl.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slot lijkt me echt heel sterk. Lijkt me een type die goed over dit soort dingen nadenkt en nu echt die stap niet gaat maken. Al is het alleen maar voor de veiligheid van zijn gezin. Ik zeg niet dat het nooit kan gebeuren dat hij trainer wordt van Ajax, maar nu een directe overstap na een jaar dienstverband bij Feyenoord en een doorlopend contract zie ik gewoon niet gebeuren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ook niet, maar uitsluiten kan niet. Wel fijn dat dat straks duidelijk is. Van dat gezever word ik ook een beetje moe.
 

Batigoal

Well-known member
Slot hoeft van mij ook niet eerlijk gezegd. Maar het aanbod realistische trainers is niet erg groot. Ik hoop niet dat ze Heitinga door gaan schuiven. Doe dan maar gewoon Bosz weer, al is dat bepaald geen garantie op prijzen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Slot hoeft van mij ook niet eerlijk gezegd. Maar het aanbod realistische trainers is niet erg groot. Ik hoop niet dat ze Heitinga door gaan schuiven. Doe dan maar gewoon Bosz weer, al is dat bepaald geen garantie op prijzen.

Reiziger is toch verder dan Heitinga qua pikorde en ontwikkeling?
 

Batigoal

Well-known member
Reiziger is toch verder dan Heitinga qua pikorde en ontwikkeling?
Volgens mij wordt Reiziger nooit genoemd als toekomstig hoofdtrainer. Voor zover ik dat kan inschatten lijkt me dat eerder de ideale assistent. Ik weet wel dat Mitchell van der Gaag er goed op staat binnen Ajax, maar die zou Ten Hag zelf als assistent naar Manchester willen halen.
 
Bovenaan