De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

zwammy

Well-known member
Nou, Vloet is echt nog wel categorie gruwelijke braskut en ik verwacht niet dat die zo slecht is.
 

Abubakari

Well-known member
Veltman moet de vrije trappen nemen. Die houdt inmiddels wekelijks de nul, dus nu kan ie zich gaan richten op het beslissen van wedstrijden.

Aux s?rieux, ik vind ook dat Ziyech alleen nog mag passen en niet meer hoeft te schieten. Al lag het puntverlies van vandaag natuurlijk niet aan een vrije trap tien minuten voor tijd. Ik vond het vandaag lang veel te angstig. Of dat nu aan de spelers ligt die met het nodige ontzag op het veld leken te staan bij hun angstgegner of aan ten Hag die zijn team te voorzichtig liet spelen weet ik niet.
 

ElSimao

Active member
‘Het is bijzonder dat Ziyech nog steeds de vrije trappen neemt’

Hakim Ziyech was zondag relatief dicht bij een doelpunt, maar in de tweede helft werd zijn vrije trap uit de hoek gedoken door doelman David Jensen. Het schot had niet genoeg kracht om het de 25-jarige Deen serieus moeilijk te maken. Kenneth Perez vraagt zich af waarom Ziyech ?berhaupt achter de bal ging staan.

“Ik vind het wel bijzonder dat Ziyech nog steeds de vrije trappen neemt. Het is een jongen met een geweldige trap, maar vrije trappen zijn niet zijn ding. Lasse Sch?ne heeft het ?cht bewezen. Ik vind het bijzonder dat Sch?ne de vrije trappen niet echt op kan eisen”, aldus de Deense oud-prof in de studio van FOX Sports.

De 24-jarige Ziyech deed dit seizoen uit vrije trappen zestien keer een poging op doel. Hij scoorde enkel in de thuiswedstrijd tegen Excelsior, die in december met 3-1 gewonnen ging. De zeven jaar oudere Sch?ne nam dit seizoen dertien vrije trappen waaruit hij probeerde te scoren; twee keer slaagde de Deen erin om het net te laten bollen.


Helemaal mee eens.
 

ElSimao

Active member
Precies, laten we degene terughalen die Ziyech 40 vrije trappen liet missen zonder in te grijpen.:duim:

Toen was dat nog enigszins te rechtvaardigen, omdat Ziyech vanuit een situatie kwam waarin hij wel scoorde met vrije trappen. Toen kon je nog zeggen dat het pech was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op grond waarvan veronderstel je dat Bosz dan nu een andere aanpak gaat hanteren?
 

Pascallovic

Well-known member
Toen was dat nog enigszins te rechtvaardigen, omdat Ziyech vanuit een situatie kwam waarin hij wel scoorde met vrije trappen. Toen kon je nog zeggen dat het pech was.
Hoezo is het te rechtvaardigen dat een trainer na 40x missen door dezelfde speler niet ingrijpt? Dat hij in het begin nog mocht aanleggen snap ik. Maar na 30x missen of 40x missen greep Bosz ook niet in. Hoezo is hij dan geen slapzak?
 
Bovenaan