De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

ElSimao

Active member
Dat eerste zeker ja. Maar had het (zoals erka ook aangeeft) niet nu verwacht. Zo vlak voor de winterstop terwijl je het gat van 10 naar 5 punten hebt verkleind. Zondag nog tegen Willem II, had tot na dat duel gewacht... Tegen Willem II gaat normaal niet zoveel mis.


Maar wie zien de heren Ajacieden hier nu graag voor de groep komen?

Het zal niet gebeuren denk ik zolanf vd Sar er is, maar ik heb ergens hoop op Peter Bosz.

Ik vrees met grote vreze dat we een 2e periode Frank de Boer krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zal niet gebeuren denk ik zolanf vd Sar er is, maar ik heb ergens hoop op Peter Bosz.

Ik vrees met grote vreze dat we een 2e periode Frank de Boer krijgen.

Voor Frank had je Bergkamp en/Of Spijkerman niet te hoeven wegsturen. Kan mij niet voorstellen dat ze voor Frank gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Dat eerste zeker ja. Maar had het (zoals erka ook aangeeft) niet nu verwacht. Zo vlak voor de winterstop terwijl je het gat van 10 naar 5 punten hebt verkleind. Zondag nog tegen Willem II, had tot na dat duel gewacht... Tegen Willem II gaat normaal niet zoveel mis.

Ze hebben de beslissing om Keizer eruit te gooien natuurlijk al een tijd terug genomen, alleen toen begonnen we opeens een goede serie neer te zetten. Dus moesten ze wachten tot de eerste verliespartij en die was gisteravond.

Maar wie zien de heren Ajacieden hier nu graag voor de groep komen?

Thomas T?chel natuurlijk.
 

ElSimao

Active member
Voor Frank had je Bergkamp en/Of Spijkerman niet te hoeven wegsturen. Kan mij niet voorstellen dat ze voor Frank gaan.

Klinkt logisch.

Hopelijk ook geen vd Brom of van 't Schip. Sowieso liever geen ex-speler.

Hoop op Bosz of op een exotisch avontuur zoals Bielsa.
 

RickPSV

Active member
DANNY BLIND!

Misschien moet Ajax eens voor een buitenlandse trainer gaan die 't spelletje snapt en geen fan is van het typisch Hollandse systeem.
 

Abubakari

Well-known member
Of eentje die met Ajax voetbal een EC finale kan halen.

Oh wacht, dat was een Nederlander en dat was een maand of wat terug.

Ik zou het eigenlijk niet weten. Liever geen Frank de Boer, liever wel een ervaren trainer die van aanvallend voetbal houdt.
 

Batigoal

Well-known member
Het moet eindelijk eens echt iemand van buiten zijn. Niet bang zijn een buitenlander in dienst te nemen, dat zijn we met spelers ook niet.

Ik ben echt benauwd dat ze straks met Vd Brom of Vt Schip komen aanzetten.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat Ziyech deze man wel serieus gaat nemen...
04e9516fcc92dd89fc3f965aab2546a4.jpg
 
Bovenaan