Dat eerste zeker ja. Maar had het (zoals erka ook aangeeft) niet nu verwacht. Zo vlak voor de winterstop terwijl je het gat van 10 naar 5 punten hebt verkleind. Zondag nog tegen Willem II, had tot na dat duel gewacht... Tegen Willem II gaat normaal niet zoveel mis.
Maar wie zien de heren Ajacieden hier nu graag voor de groep komen?
Het zal niet gebeuren denk ik zolanf vd Sar er is, maar ik heb ergens hoop op Peter Bosz.
Ik vrees met grote vreze dat we een 2e periode Frank de Boer krijgen.
Dat eerste zeker ja. Maar had het (zoals erka ook aangeeft) niet nu verwacht. Zo vlak voor de winterstop terwijl je het gat van 10 naar 5 punten hebt verkleind. Zondag nog tegen Willem II, had tot na dat duel gewacht... Tegen Willem II gaat normaal niet zoveel mis.
Maar wie zien de heren Ajacieden hier nu graag voor de groep komen?
Voor Frank had je Bergkamp en/Of Spijkerman niet te hoeven wegsturen. Kan mij niet voorstellen dat ze voor Frank gaan.
Zo dom zullen ze toch niet zijn om op basis van 5 maanden leuk werk bij PEC en AZ met een van beiden te komen aanzetten?Ik ben echt benauwd dat ze straks met Vd Brom of Vt Schip komen aanzetten.
Plekkenpol natuurlijk wel als duo met Albert Schrik.Azing Griever, Kees Rijvers en de onvolprezen Wim Plekkenpol zijn droomkandidaten.
Nu was zijn tijd als bankzitter en 50.000 pond in de week verdienen wel een fijne tijd als bankzitter.Bogarde en een bank. Het blijft een twee-eenheid.