De snor en co

De Wolf

Well-known member
Het rookworst-mannetje dat nooit verder is gekomen dan een middelmatig voetbalclubje en met zijn ongewassen kop op het toneel gaat staan en denkt IETS te weten van wat het is om een gedreven voorstelling te maken moet met die kustnor eens goed in de stront vallen @MarjolijnTouw

:jerry:
 

De Wolf

Well-known member
Wat had hij ongeveer gezegd ?

„Er is voor oudere jongeren in de schouwburgen heel weinig vertier”, vertelt Derksen. „Je struikelt over de schijtlollige cabaretiers, waar ik niet eens om kan glimlachen. Dan heb ik het nog niet over dat Joop van den Ende-vergif, die k*tmusicals. Die mensen willen gewoon vertier.”
 

Maasveld

Well-known member
?Er is voor oudere jongeren in de schouwburgen heel weinig vertier?, vertelt Derksen. ?Je struikelt over de schijtlollige cabaretiers, waar ik niet eens om kan glimlachen. Dan heb ik het nog niet over dat Joop van den Ende-vergif, die k*tmusicals. Die mensen willen gewoon vertier.?
En dat meent hij te gaan brengen?
 

Pascallovic

Well-known member
Haha Klopp laat Liverpool leuk voetballen. Dat zien we als de tegenstander wat verdedigend speelt. Gewoon een mindere versie van Mourinho:D
 

gevegt

Well-known member
Als ik Westerhof zo hoorde op LdL vonden Metgod en Beenhakker het geen probleem als Pastoor zou vertrekken.
 
Bovenaan