Haha wat staan ze voor lul met die speler van de week iedere keer.
Geen Feyenoorders of ex-Feyenoorders nomineren. Hoe moeilijk is het?
Haha wat staan ze voor lul met die speler van de week iedere keer.
Kwestie van niet beweren dat er goed is ingekocht. Ze hebben gelijk wat betreft van Beek dat hij een betere centrale verdediger is dan Botteghin. Kuijt dat daar geen plan achter zit wat betreft zijn positie en Vejinovic nog niet bewezen heeft een hoger tempo aan te kunnen.Vorige week had Feyenoord geweldig ingekocht en nu zijn ze bijna allemaal al afgefikt. Het kan verkeren.
Kwestie van niet beweren dat er goed is ingekocht. Ze hebben gelijk wat betreft van Beek dat hij een betere centrale verdediger is dan Botteghin. Kuijt dat daar geen plan achter zit wat betreft zijn positie en Vejinovic nog niet bewezen heeft een hoger tempo aan te kunnen.
Vejinovic schrijf ik ook zeker nog niet af. Die heeft specifieke kwaliteiten en hoort gewoon in de basis. El Ahmadi eruit halen en voor hem in de plaats Vilhena. Dan ben je er ook wat mij betreft.Ik ben het redelijk met je eens, al denk ik dat het al helpt als je Vejinovic iets meer naar voren opstelt. Je kan beter Vilhena voor de verdediging positioneren.
Vejinovic schrijf ik ook zeker nog niet af. Die heeft specifieke kwaliteiten en hoort gewoon in de basis. El Ahmadi eruit halen en voor hem in de plaats Vilhena. Dan ben je er ook wat mij betreft.
Johan wel gelijk over die keeper van Cambuur. "We weten al 2 jaar dat hij er geen klote van kan":duim::duim::duim:
Geen nominatie van El Ghazi bij speler van de week? 2 goals, 1 assist, doorlopend dreigend en kwam er toch gewoon een paar keer langs.
Geweldig leuk die gast die bij De Mol jr. mee is; leuke jongen en gezellige ontvangst voor hem. Vind ik altijd leuke tv-momenten.
Geweldig leuk die gast die bij De Mol jr. mee is; leuke jongen en gezellige ontvangst voor hem. Vind ik altijd leuke tv-momenten.