De snor en co

Max

Administrator
Forumleiding
Vilhena er nu terecht niet in? Daar moet Boskamp keihard tegen ageren. El Ahmadi, Toornstra en Immers spelen gezamenlijk alweer zeven wedstrijden ruk. Een paar prima invalbeurten bij Feyenoord 1 en prima optredens bij Jong Feyenoord en Jong Oranje rechtvaardigen echt wel een kans in het eerste.

Mooie foto van De Kuip hangt er bij Boskamp aan de muur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha Mido. Man man man wat kan je snel klaar zijn met je carri?re.
 

inhethoekje

Active member
Die Ben moeten ze echt maar eens uitnodigen. Ben is van voor mijn tijd.

Ben zorgde er in zijn eentje voor dat de de Volkskrant op maandag de beste sportpagina's had van de Nederlandse kranten.
En zijn columns waren parels, menig columnist van nu heeft het afgekeken van Ben.

En ook een uitstekend biljarcommentator, Nederland gaf geen ruk om biljarten maar danzij Ben is Hans Vultink beroemd geworden.

Laat ik het zo zeggen, Ben was in zijn tijd de Maarten van Rossum van de Nederlandse sportwereld.
(Hij heeft ook OS gedaan, samen met Reitsma op tv, Reitsma enthousiast en Ben zat alles weer nuchter in het perspectief te plaatsen)
 

Bernardo

Well-known member
Je bent duidelijk geen kenner.

Of jullie onthouden allleen de laatste wedstrijden. Wat een kansloos gelul, mede dankzij Nienhuis hebben wij zo geweldig eerste seizoen gehad. Vorig seizoen was ie slecht en de eerste wedstrijden dit seizoen ook.
 

Maasveld

Well-known member
Je zag aan zijn intrinsieke kwaliteiten dat hij tekort kwam. Kan hij nog wel een aardig seizoen hebben gedraaid, maar dat maakt hem nog geen goede keeper. Net als de topscorerstitel van Bj?rn Vleminckx hem nog geen goede spits maakte.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben eigenlijk wel reuze benieuwd of het van der Heide zijn moeilijkste beslissing uit zijn trainerscarri?re is geweest ?

Of dat ze samen in bed het er duidelijk over eens waren dat het zo echt niet meer verder kon gaan.
 

zwammy

Well-known member
Je zag aan zijn intrinsieke kwaliteiten dat hij tekort kwam. Kan hij nog wel een aardig seizoen hebben gedraaid, maar dat maakt hem nog geen goede keeper. Net als de topscorerstitel van Bj?rn Vleminckx hem nog geen goede spits maakte.

Het maakte hem wel topscoorder.

Ben het wel eens met Bernardo, eerste jaar was er weinig mis mee.
 
Bovenaan