De snor en co

Pascallovic

Well-known member
Feyenoord moet komende twee wedstrijden tegen Vitesse en PSV, dus dan zal het geen Feyenoorder worden.
Al wordt het volgende week een Ajaxspeler. Op deze wijze wint altijd een speler van de topclubs, want die hebben de grootste aanhang. Geef hem aan een ADO-speler of zo. Stans deed het ook lekker dit weekend. Dan hoort een Kramer de top 5 niet eens te halen omdat hij een doelpunt maakt tijdens een invalbeurt van een half uur.
 

gevegt

Well-known member
De heren hebben Brenet dus helemaal niet zien spelen.
Of ze willen niet toegeven dat hij, vooral de tweede helft, gewoon heel behoorlijk speelde.
 

De Wolf

Well-known member
Als supersub speler van de week? Ik had eerder El Ghazi verwacht. Maar die heren van VI kan je niet serieus nemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Als supersub speler van de week? Ik had eerder El Ghazi verwacht. Maar die heren van VI kan je niet serieus nvan de weemen.
Bij El Ghazi is 70 minuten lang alles mislukt zaterdag, totdat hij de 2-0 maakte. Geen enkele reden dat hij genomineerd zou moeten worden. Of we moeten elke week gewoon doelpunten gaan tellen.
 

Fabian

Active member
Door wie wordt hij dan de hemel in geschreven? In de kranten valt het wel mee en hier al helemaal niet.

Ik hoor diverse keren 'de nieuwe Depay'. Van Hooijdonk riep het, ik lees het vervolgens terug en aan diverse praattafels kwam het weer terug.

Maar wellicht lees ik andere bladen of sites.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen idee. Het is niet relevant.
Een TD hoort niet de kleedkamer te komen.
Het is wel relevant, want dat hij de TD in de kleedkamer kwam wist hij ook op het moment dat hij zijn interimschap verruilde voor een aanstelling in het nieuwe seizoen. Het overkomt hem wel vaak dat hij zich genoodzaakt ziet om op te stappen.

Vermakelijke man hoor Everse. Maar voor zijn geloofwaardigheid mag hij wel een keer wat langer bij een club blijven. Er is nu wel heel vaak wat met hem, dat zal ook wel aan Jan liggen. Net zoals die tig trainers die Boogers heeft versleten voor een deel aan de TD ligt.
 
Bovenaan