JMD
Well-known member
Zullen we weer een meeting doen bij de kampioenswedstrijd? Dan kunnen Jozsef en Hoek ook gewoon tot het einde blijven.
Willen die naar Eindhoven komen dan?
Zullen we weer een meeting doen bij de kampioenswedstrijd? Dan kunnen Jozsef en Hoek ook gewoon tot het einde blijven.
Wellicht dat we een keertje gelijkspelen, maar dat is het ook wel.
Aboutaleb is al bezig met een parkeerplaats waar de festiviteiten plaats kunnen vinden. (gaat geen Coolsingel worden jongens)
Die 50.000 man op een parkeerplaatsje in Amsterdam is toch geen al te grote opgave zeker?
Haha, 50.000.
De meesten hebben een parkeerkaart dus die worden dan automatisch meegeteld.
Dat geloof ik gelijk en ook al vind ik de meeste Feyenoorders hier ook wel vriendelijk toch gun ik het hem wel en jullie niet om een schaaltje op te pikken.Boskamp is een gouden vent en die is ook echt zichzelf. Zoals hij bij VI zit, zo is hij ook bij Bennie Beer al je hem voor een wedstrijd tegenkomt.
Flauw hoorDat geloof ik gelijk en ook al vind ik de meeste Feyenoorders hier ook wel vriendelijk toch gun ik het hem wel en jullie niet om een schaaltje op te pikken.
Dat geloof ik gelijk en ook al vind ik de meeste Feyenoorders hier ook wel vriendelijk toch gun ik het hem wel en jullie niet om een schaaltje op te pikken.
Lekker dan...mg:
Dat geloof ik gelijk en ook al vind ik de meeste Feyenoorders hier ook wel vriendelijk toch gun ik het hem wel en jullie niet om een schaaltje op te pikken.
Ik gun ze allemaal niks.
Ik gun ze allemaal niks.
Vuile klootzak!
Ik gun jou een nederlaag tegen Achilles.
Ik gun Boskamp wel een kampioenschap eigenlijk om nog even mee te maken ook al zou dat ten koste gaan van PSV. Ik vind het leuk wanneer we winnen maar hij glundert al bij de gedachte, wat een mooi mens is dat toch.