De snor en co

Marinos

Well-known member
Wellicht dat we een keertje gelijkspelen, maar dat is het ook wel.

Aboutaleb is al bezig met een parkeerplaats waar de festiviteiten plaats kunnen vinden. (gaat geen Coolsingel worden jongens)

Wat heerlijk moet dat zijn, dat je burgemeester bent en nooit kopzorgen hebt over een of andere huldiging van de lokale voetbalploeg.
 

Shayman

New member
Ik gun Boskamp wel een kampioenschap eigenlijk om nog even mee te maken ook al zou dat ten koste gaan van PSV. Ik vind het leuk wanneer we winnen maar hij glundert al bij de gedachte, wat een mooi mens is dat toch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boskamp is een gouden vent en die is ook echt zichzelf. Zoals hij bij VI zit, zo is hij ook bij Bennie Beer al je hem voor een wedstrijd tegenkomt.
 

Shayman

New member
Boskamp is een gouden vent en die is ook echt zichzelf. Zoals hij bij VI zit, zo is hij ook bij Bennie Beer al je hem voor een wedstrijd tegenkomt.
Dat geloof ik gelijk en ook al vind ik de meeste Feyenoorders hier ook wel vriendelijk toch gun ik het hem wel en jullie niet om een schaaltje op te pikken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat geloof ik gelijk en ook al vind ik de meeste Feyenoorders hier ook wel vriendelijk toch gun ik het hem wel en jullie niet om een schaaltje op te pikken.

We moeten jou maar niet meer uitnodigen voor de meetings.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik gun Boskamp wel een kampioenschap eigenlijk om nog even mee te maken ook al zou dat ten koste gaan van PSV. Ik vind het leuk wanneer we winnen maar hij glundert al bij de gedachte, wat een mooi mens is dat toch.

Je wordt soft ouwe, kappen met die onzin.
 
Bovenaan