Post eens wat foto'sIk ben ook liefhebber van modellen.
Ik weet niet of die hier bedoeld worden.
in dozen?Ik heb vroeger modelspoorbaan gehad(Lima) , maar dat is inmiddels allemaal opgeborgen in dozen.
Mijn vader had altijd modeltreintjes, maar dat staat ingeklapt. Zelf heb ik een enkele kleine bus staan en speel ik op mijn computer vaak met treintjes. Ook probeer ik al mijn indrukken te verwerken in een fantasiewereld waar ik kaarten voor teken en waar ik steden voor bouw in Simcity.Een topic voor de liefhebbers van modelbouw. Van treinen tot scheepjes bouwen. Als het maar op kleine schaal is.
Ik heb zelf wat modeltreintjes van Marklin, Roco etc.
Zijn er meer liefhebbers op dit forum?
Mag ook in je jeugdtijd zijn geweest.
Van die kartonnen dingen.in dozen?
Kartonnen dingen?Van die kartonnen dingen.
Samen met Erka maar opgeven voor LM 2023 als team Voetbalkantine😉Vroeger heel veel met LEGO gespeeld, hele vakanties zoet mee geweest. Ik zie nu wel eens bij vrienden hele grote LEGO-projecten (F1-auto's, Titanic e.d.) langskomen en dan 'kriebelt' het soms best wel.
De originele verpakking. Moet je altijd bewaren. Zonder doosje is een trein stukken minder waard. Is overigens ook zo met lego.Kartonnen dingen?
Titanic
De originele verpakking. Moet je altijd bewaren. Zonder doosje is een trein stukken minder waard. Is overigens ook zo met lego.
Ik snap dus echt nooit waarom dat zoveel waard is als je het dan daarna toch nooit gebruikt. Net als dat je hele dure wijn koopt die je dan gewoon daarna in de wijnkelder laat liggen.Hangt er wel vanaf. MISB (Mint In Sealed Box) kan Lego soms wel 5-10x meer waard worden als een set niet meer in de winkel is. Maar als je de doos hebt opengemaakt om te bouwen en het daarna weer terug stopt, maakt het niet zoveel uit.
Het is meer voor de heb denk ik, of wellicht dat mensen denken een goede investering te doen.Ik snap dus echt nooit waarom dat zoveel waard is als je het dan daarna toch nooit gebruikt. Net als dat je hele dure wijn koopt die je dan gewoon daarna in de wijnkelder laat liggen.