De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

De Klassieker: De wedstrijd om het kampioenschap

  • Makkie 1-0

    Stemmen: 2 11,8%
  • Makkie 0-1

    Stemmen: 3 17,6%
  • Gelijkspel en PSV lachende derde

    Stemmen: 5 29,4%
  • Ruime overwinning Ajax

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ruime overwinning Feyenoord

    Stemmen: 2 11,8%
  • Het interesseert met niets eigenlijk

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Hallo we hebben het over de klassieker die we sinds 2005 niet meer in Amsterdam hebben gewonnen, ondanks we een paar keer beter waren. Dit gaat niet over de titel JMD.
 

Batigoal

Well-known member
Ik merk dat deze wedstrijd voor mij veel minder leeft na het puntverlies tegen Excelsior. De hoop op een kampioenschap is er nog amper en dus zit er veel minder spanning op. Komt bij dat ik (een deel van) de wedstrijd niet eens kan volgen.
 

JFK

Well-known member
Ik heb er eerlijk gezegd geen zin in om het live te kijken.
Ik ga het wel proberen, maar als het te spannend wordt, dan ga ik een blokkie om.
 

Miramar

Well-known member
Ik ga onbevangen kijken. Dit seizoen is qua positieve resultaten zo vreemd voor ons Feyenoorders dat we zomaar kunnen winnen in de ArenA.
 

Miramar

Well-known member
Dolberg deed voluit mee tijdens een individuele training achter gesloten deuren. Hij doet dus mee.
 

Mario

Well-known member
Ik heb er eerlijk gezegd geen zin in om het live te kijken.
Ik ga het wel proberen, maar als het te spannend wordt, dan ga ik een blokkie om.

Ik had dat van jou niet verwacht. Ben je altijd zo nerveus bij dit soort wedstrijden?
 

JFK

Well-known member
Ik had dat van jou niet verwacht. Ben je altijd zo nerveus bij dit soort wedstrijden?

Als het goed gaat en belangrijk is, zoals de wedstrijden tegen PSV en Heerenveen, ja, dan ga ik even wat anders doen.
 
Bovenaan