De kampioen... Feyenoord!

JMD

Well-known member
Alsof het voormalige Feyenoord 2, oftewel Excelsior, een strobreedte in de weg gaat leggen. Die hebben zich al knap veilig gespeeld en hoeven zich nergens meer druk om te maken.

Dat dacht men in 2007 en 2016 ook van Excelsior en De Graafschap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goede onderbouwing Janssen. Je bent een beetje van het niveau RSDG.
 

Eef de Kip

Well-known member
Niet dat het mij verder nog veel uit maakt maar ik kan me nou ook niet voorstellen dat Excelsior het Feyenoord nog lastig gaat maken hoor.
 

Susa

New member
Ik kan het mij ook niet voorstelllen.

Excelsior zal net als Vitesse onder de voet worden gelopen door een agressief spelend Feyenoord verwacht ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet dat het mij verder nog veel uit maakt maar ik kan me nou ook niet voorstellen dat Excelsior het Feyenoord nog lastig gaat maken hoor.

Dat heeft echter weinig met laten winnen te maken, meer met de krachtsverhoudingen die tussen een goed Feyenoord en Excelsior gewoon levensgroot zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat heeft echter weinig met laten winnen te maken, meer met de krachtsverhoudingen die tussen een goed Feyenoord en Excelsior gewoon levensgroot zijn.
Het enige wat Excelsior wel zou kunnen doen is omstandigheden creeren om het Feyenoord moeilijker te maken, bijvoorbeeld door het veld niet te sproeien. Het zit hem meer in dat soort dingen denk ik. Hoe moeilijk ga je Feyenoord het voetballen maken? Op basis van de krachtsverhoudingen hoor je inprincipe altijd te verliezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het enige wat Excelsior wel zou kunnen doen is omstandigheden creeren om het Feyenoord moeilijker te maken, bijvoorbeeld door het veld niet te sproeien. Het zit hem meer in dat soort dingen denk ik. Hoe moeilijk ga je Feyenoord het voetballen maken? Op basis van de krachtsverhoudingen hoor je inprincipe altijd te verliezen.

Precies. Het is een klein kunstgrasveld. Voor zover je het ?berhaupt een veld kan noemen. Ik heb er een aantal keren op gelopen, maar het heeft werkelijk niets met gras te maken. Verder kunnen ze er net zo scherp op zitten als Sparta tegen ons of Excelsior tegen Ajax. Als Feyenoord echter zelf haar niveau haalt, dan zal het resulteren in een overwinning voor Feyenoord.
 

Jozsef

New member
704ae3c19529332961e9c568e78733f0.jpg
 
Bovenaan