De kampioen... Feyenoord!

Abubakari

Well-known member
Het is inmiddels niet meer of en ook niet meer wanneer Feyenoord kampioen wordt, komende zondagmiddag rond kwart over vier.

Bloedlink, de meest zekere wedstrijden zijn vaak de bedriegelijkste. Zou mij niet verbazen wanneer Excelsior het feest een weekje uitstelt.
 

Jozsef

New member
Feyenoorders zelf denken er wat anders over dan de (landelijke) media hoor. Vrijwel niemand die ik ken is er 100% van overtuigd. Wel dat we kampioen worden, maar dat komt door die twee matchpoints.
We gaan het zien. Indrinken vanaf half 2 bij Bennie, dan de volle Kuip in schermpie kijken, en hopelijk een dikke afterparty. Zo niet, zal mijn humeur er niet onder lijden. Ik wacht tenslotte al 18 jaar.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb gisteren op het werk een Feyenoorder gesproken die verwacht dat het nog een weekje langer duurde. Vond het wel verrassend omdat hij het hele jaar al positief is.
 

Jozsef

New member
Normaal wint Feyenoord van de 10 op Woudestein 7 keer, spelen ze 2 keer gelijk en verliezen ze ??n keer. Die verhoudingen liggen nu net zo, ondanks spanning en druk.
 

Abubakari

Well-known member
Feyenoorders zelf denken er wat anders over dan de (landelijke) media hoor. Vrijwel niemand die ik ken is er 100% van overtuigd. Wel dat we kampioen worden, maar dat komt door die twee matchpoints.
We gaan het zien. Indrinken vanaf half 2 bij Bennie, dan de volle Kuip in schermpie kijken, en hopelijk een dikke afterparty. Zo niet, zal mijn humeur er niet onder lijden. Ik wacht tenslotte al 18 jaar.

Een weekje langer wachten en in de Kuip kampioen worden (of het Grote Feyenoord Drama 2017 beleven :eek:), wat maakt het uit.

Voor jullie hoop ik dat het lukt, ik gun het geen enkele Feyenoorder die ik ken dat het nu nog mis gaat. Maar voor de media die al maanden over een zekere titel praten zou ik het wel erg leuk vinden (en voor mezelf en de andere Ajacieden uiteraard nog meer) mocht het Ajax Wonder nog geschieden.
 

Janssen

Well-known member
Gedoe om niks. Noem me ??n reden waarom Excelsior Feyenoord niet zou laten winnen. Dit wordt nog droeviger dan Heerenveen.
 

Jozsef

New member
Laat ons nou dit jaar die schaal pakken, de komende jaren gaat dat nooit meer gebeuren. En nee, ik doe niet aan doemdenken maar aan realisme: Ajax gouden lichting, PSV in paniek koopwoede. Simpel.
Mocht het uberhaupt toch nog misgaan dan zou dat de ultieme streek zijn van die onvermijdelijke GifbekerT. Maar eerlijk gezegd ben ik dat kreng al vergeten, die tijd ligt ver achter ons.
 

Jozsef

New member
Gedoe om niks. Noem me ??n reden waarom Excelsior Feyenoord niet zou laten winnen. Dit wordt nog droeviger dan Heerenveen.

Ze roepen daar allemaal in koor "dat ze nog 1 punt nodig hebben en die niet bij ADO gaan pakken. Dus moet het zondag gebeuren". Ben benieuwd.

Edit: RSDG for maandban!
 

De Wolf

Well-known member
Laat ons nou dit jaar die schaal pakken, de komende jaren gaat dat nooit meer gebeuren. En nee, ik doe niet aan doemdenken maar aan realisme: Ajax gouden lichting, PSV in paniek koopwoede. Simpel.
Mocht het uberhaupt toch nog misgaan dan zou dat de ultieme streek zijn van die onvermijdelijke GifbekerT. Maar eerlijk gezegd ben ik dat kreng al vergeten, die tijd ligt ver achter ons.

Weg met die gifbeker. Die is getransfereerd naar NAC.

Dit elftal laat gewoon zien dat ze kampioen kunnen worden dus waarom kan dat ook niet in de komende jaren?
 

Batigoal

Well-known member
Alsof het voormalige Feyenoord 2, oftewel Excelsior, een strobreedte in de weg gaat leggen. Die hebben zich al knap veilig gespeeld en hoeven zich nergens meer druk om te maken.
 

SanMark.

Well-known member
Laat ons nou dit jaar die schaal pakken, de komende jaren gaat dat nooit meer gebeuren. En nee, ik doe niet aan doemdenken maar aan realisme: Ajax gouden lichting, PSV in paniek koopwoede. Simpel.
Mocht het uberhaupt toch nog misgaan dan zou dat de ultieme streek zijn van die onvermijdelijke GifbekerT. Maar eerlijk gezegd ben ik dat kreng al vergeten, die tijd ligt ver achter ons.

In deze tijd kan een gouden lichting binnen 1 transferperiode verdwenen zijn.
 

Jozsef

New member
Alsof Ajax in geldnood is.... Ik ben juist bang voor een leegloop bij Feyenoord. Wij zijn namelijk niet bestand tegen exorbitante aanbiedingen.

Lekker belangrijk, met deze titel kan ik weer jaren vooruit. Het is nu aan de heertjes om het wonder daadwerkelijk te volbrengen. Hup Feyenoord!
 
Bovenaan