De Indelingen

de waan

Well-known member
Omdat het leuk blijft om kaartjes te maken. De 1e klasse op zondag wordt wel een leuke puzzel. De clubs zijn namelijk erg sterk geclusterd. In Noord komt dat bijvoorbeeld prima uit (exact 14 clubs), maar in het westen zijn er 26 (of 25 als DEM promoveert) clubs er is er dus een tekort van twee clubs. Het kan bijna niet anders of daar zullen twee (of drie) West-Brabantse clubs moeten aanschuiven. Ook in de regio Nijmegen/Betuwe zijn te veel clubs. Die moeten verdeeld worden over twee afdelingen.

0tmn5mkfz.16.43.png
 

Unregistere

Well-known member
Vorig jaar hadden ze in zondag 1B ook een vreemde eend in de bijt met Hoogland, dus mogelijk zoeken ze ook weer iets in die hoek ipv Brabant?

En verder, kaartjes! :duim:
 

de waan

Well-known member
Ja, maar er zit dus niets in die hoek. En WAVV en Leones doorsturen naar 1B lijkt ook niet echt logisch.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat Leones en WAVV in Oost komen en er vanuit regio Nijmegen nog meer richting Zuid 1 wordt geschoven.
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat Leones en WAVV in Oost komen en er vanuit regio Nijmegen nog meer richting Zuid 1 wordt geschoven.

Dat kan ook. Ik heb nu de Wijchense clubs naar Zuid I gestuurd. Gevoelsmatig liggen Wageningen en - met name - Beneden Leeuwen meer in de richting van Zuid I dan Nijmegen.
 

de waan

Well-known member
Omdat het leuk blijft om kaartjes te maken. De 1e klasse op zondag wordt wel een leuke puzzel. De clubs zijn namelijk erg sterk geclusterd. In Noord komt dat bijvoorbeeld prima uit (exact 14 clubs), maar in het westen zijn er 26 (of 25 als DEM promoveert) clubs er is er dus een tekort van twee clubs. Het kan bijna niet anders of daar zullen twee (of drie) West-Brabantse clubs moeten aanschuiven. Ook in de regio Nijmegen/Betuwe zijn te veel clubs. Die moeten verdeeld worden over twee afdelingen.

0tmn5mkfz.16.43.png

Nu DEM is gepromoveerd zal FC Boshuizen dus wel naar A gaan en Moerse Boys naar B. Hebben de Brabantse clubs in ieder geval smart te delen met zijn drie?n.
 

de waan

Well-known member
Ben wel benieuwd waar ze dat dan op baseren? Of zou de KNVB al een voorzetje hebben gegeven?
 

Unregistere

Well-known member
Zou kunnen, maar het kan ook gewoon gebaseerd zijn op hoop, zoals Vlissingen in die tweet min of meer zegt.
 

Steve

New member
Ik heb een kaartje gemaakt van de Zondag Tweedeklassers, inclusief mogelijke indeling. Echter heb ik vier ploegen te veel, vermoedelijk handhavers in de 2e klasse die overstappen naar de zaterdag. Zal in dat geval voornamelijk district west zijn. Heeft iemand enig idee welke verenigingen dit zijn? Zie hier mijn kaartje: http://bit.ly/2KnlYvX
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb een kaartje gemaakt van de Zondag Tweedeklassers, inclusief mogelijke indeling. Echter heb ik vier ploegen te veel, vermoedelijk handhavers in de 2e klasse die overstappen naar de zaterdag. Zal in dat geval voornamelijk district west zijn. Heeft iemand enig idee welke verenigingen dit zijn? Zie hier mijn kaartje: http://bit.ly/2KnlYvX

Heb je geen lijstje met de namen? Dat werkt sneller denk ik.
 
Bovenaan