De historie van de dag!

De Wolf

Well-known member
8 mei is voor Ajax geen leuke datum. Zelden werd er op die dag gewonnen. De laatste 50 jaar al helemaal geen succes.
Meest pijnlijke is nog het gelijke spel tegen De Graafschap. We zullen later vandaag zien of het 8 mei syndroom zich voortzet.
 

De Wolf

Well-known member
Ik kwam het toevallig tegen. Af en toe wat variatie is ook wel weer goed voor dit topic.
 

ALenstra

Well-known member
Ach ja 8 mei 2016, ik weet het nog goed. Ik was dat weekend in Manchester en bezocht op die zondag Bury-Southend United. Na afloop in de tram terug naar Manchester heb ik de afloop van de Eredivisie op mijn telefoon gevolgd. Constant de tussenstanden bekijken!
 

JMD

Well-known member
8 mei is voor Ajax geen leuke datum. Zelden werd er op die dag gewonnen. De laatste 50 jaar al helemaal geen succes.
Meest pijnlijke is nog het gelijke spel tegen De Graafschap. We zullen later vandaag zien of het 8 mei syndroom zich voortzet.
Denk dat Ajax - Spurs ook wel vrij pijnlijk is, misschien wel pijnlijker...

Ik denk dat 8 mei 2022 een hele gunstige dag voor Ajax gaat worden, wij gaan onderuit in de Kuip en Ajax wint in Alkmaar en is dan dus kampioen.
 

Batigoal

Well-known member
O ja, dat gelijkspel tegen De Graafschap. Dat was echt dom. Maar een trauma? Niet bepaald. Dat is inderdaad alleen Tottenham.
 

De Wolf

Well-known member
Ik las het op VI. Tabel heb ik van Voetbalzone gejat.

De voorgaande 3 keer het meest erg omdat het ook om een prijs / finale ging. Maar op die datum van de laatste 8 keer 6 keer verliezen (Hoewel tegen de Graafschap zal het ook wel gevoeld hebben als nederlaag) is toch een bijzondere statistiek.

FE48F921-159B-4FEF-A086-3A2709B49128.jpeg
 

Mario

Well-known member
Vandaag was er iets in 1988. Opa moet dat verhaal nog in jaren vertellen tegen de (klein) kinderen...
 
Bovenaan