De Graafschap Nieuwstopic

zwammy

Well-known member
Haha, spelers afslaan en dan het gek vinden als je straf krijgt. Ja maar Twente. Jezus man. Voorzitterschap en voor straf naar Alleppo. Loop je maar terug langs de balkanroute. Misschien leer je daar iets van.
 

Unregistere

Well-known member
Is zijn diploma inmiddels wel geldig dan?

Gedroomde kandidaat Hans van de Haar presteert momenteel zwak bij Spakenburg, dus dat zal zijn kansen in elk geval niet doen stijgen.
 

gevegt

Well-known member
Is zijn diploma inmiddels wel geldig dan?

Gedroomde kandidaat Hans van de Haar presteert momenteel zwak bij Spakenburg, dus dat zal zijn kansen in elk geval niet doen stijgen.
Dat diploma lijkt me meer een administratieve kwestie. Ik zie dus geen enkele reden om hem niet aan te stellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk voor hem. Lekker een beetje in de marge in de Jupiler League functioneren. Zou moeten kunnen lukken.
 

Abubakari

Well-known member
Henk de Jong gaat het worden, was net op radio 1.

Kan ie zich weer fijn toe laten juichen. Ongetwijfeld ook fijn voor zijn vrouw en voor de buurt waar ie woont. Want Henk de Jong liep elke zaterdagavond een rondje door de buurt en dan wilde dat iedereen hem even toejuichte. En daar zijn ze in Drachten al een tijdje helemaal klaar mee en dan gaat ie thuis zitten mokken. Niks aan voor vrouw de Jong en de kleine Jongetjes.
 

Pascallovic

Well-known member
Kampioenen ol? ol?! Zonder te dollen het duurde mij al te lang voor Jan een stapje terug moest doen. Man van de club maar als het niet meer gaat dan zal het toch ooit moeten gebeuren.
Of gewoon die spelers eruit gooien die er geen klote van bakken. Hoezo moet je de trainer die de afgelopen 2 jaar het maximale heeft gepresteerd dan slachtofferen?
 
Bovenaan