De Graafschap Nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Door deze aanwinst in elk geval wel wat meer Vet op de botten. En toch ??n wedstrijd eredivisie achter zijn naam bij Dordt destijds. Maar lijkt me nou niet de man die ze echt beter gaat maken. Was niet eens basisspeler bij Almere volgens mij.
 

Unregistere

Well-known member
Ai ai, dat was toch niet best voor eredivisionist De Graafschap. Verloren bij IJsselmeervogels met 3-2 in een oefenduel. Robbert Olijfveld schoot twee keer raak voor de club uit de tweede divisie. Henk de Jong was 'pislink'.

In de ogen van De Jong leverde zijn elftal een wanprestatie. ,,Dit is een blamage en het is ook een terechte overwinning voor IJsselmeervogels", tekende dagblad de Gelderlander na de wedstrijd op uit de mond van de coach. ,,Het had ook 5-2 kunnen worden. Dit kan zo niet, daar moet iedereen van doordrongen zijn."

De Jong was tijdens de wedstrijd bewust weinig bezig met coachen. ,,In een stadion met 50.000 mensen horen de spelers je ook niet. Sandor (van der Heide, assistent-trainer, red.) en ik hebben weinig gesproken, we wilden dat de jongens het zelf zouden oppakken. Wat dat betreft is deze wedstrijd wel een goede les voor ons; in de Eredivisie kan dit ook gebeuren. We moeten, tegen welke ploeg we ook spelen, ?ltijd geconcentreerd zijn."
 

Batigoal

Well-known member
In Duitsland begon hij sterk, maar de laatste jaren speelde hij nog maar weinig. Ik ben benieuwd wat zijn niveau tegenwoordig is. Een echte goalgetter is Benschop overigens nooit geweest, dus op dat punt blijft het waarschijnlijk behelpen voor De Graafschap.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij heeft hij in Duitsland alleen bij Fortuna D?sseldorf gepresteerd dat toen in de 2e bundesliga speelde. Voor bundesliga komt hij te kort.
 

JMD

Well-known member
Mike Snoei wordt de nieuwe trainer van De Graafschap. Hij verlaat Telstar dat (volgens het Haarlems Dagblad van vandaag) de broekriem moet aanhalen en flink terugmoet in de salarispost van spelers en ook al mensen op de club heeft ontslagen/contract niet verlengd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mike Snoei wordt de nieuwe trainer van De Graafschap. Hij verlaat Telstar dat (volgens het Haarlems Dagblad van vandaag) de broekriem moet aanhalen en flink terugmoet in de salarispost van spelers en ook al mensen op de club heeft ontslagen/contract niet verlengd.

Zolang ze zie twitteraar maar in dienst houden.
 

Maasveld

Well-known member
Die Ralf Seuntjens. Wilde pers? met 3 jaar verlengen, terwijl VVV niet langer dan 2 jaar wilde. Nu tekent hij bij de Graafschap voor, u raadt het al, 2 jaar.
 

Unregistere

Well-known member
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van De Graafschap droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?

Ik ga voor Ali Ibrahim. Een Ghanees die halverwege de jaren negentig naar Doetinchem kwam. Maakte ooit bijna een goal met een hakbal uit de lucht tegen Ajax. De lat redde de kansloze Edwin van der Sar. Dat maakte het verhaal misschien juist nog wel mooier. Werd een publiekslieveling, naast Eric Viscaal in de voorhoede. Was ook ineens weer weg, om jaren later nog in het Achterhoekse amateurvoetbal te belanden.

ali.png


[sub]Met eervolle vermelding voor Jhon van Beukering, Edwin Godee, Youssef El Jebli, Purrel Fränkel, Glenn Loovens, Reinder Hendriks, Ron Olyslager en Eric Viscaal[/sub]

Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_De_Graafschap
 
Bovenaan