De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

  • Overwinning voor De Graafschap!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

    Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

    Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Max

Administrator
Forumleiding
Leo Driessen gaat niet over de beelden lijkt mij. Iemand in de regiekamer verzint dat.
 

inhethoekje

Active member
Fox Sports mag hier best lering uit trekken. Zelfs al was het een situatie als het bijten van Suarez moet je het niet eindeloos blijven herhalen tijdens de wedstrijd zelf. Vijf keer is wel genoeg.

Juist niet, het logenstraft het gelul van de Kromme en veel andere mensen dat het 100 keer is herhaald en dat dat alleen maar nadelig zou zijn voor Feyenoord, dat heeft ons juist voordeel gebracht, het is tot in den treurnis in beeld gebracht waarbij met elke herhaling duidelijker werd dat de aanklager ernaast zat met zijn slaan.

Dank je wel Fox Sport!
 

inhethoekje

Active member
Dankzij de GKL heeft Feyenoord in de loop der jaren een team van juristen om zich heen verzameld wat gewoon hun werk goed doet, dat heeft niet altijd succes (Sevilla) maar bij de KNVB moeten ze onderhand weten dat je bij Feyenoord niet zomaar klaar bent met een klakkeloos genomen beslissing om iemand maar even voor 4 wedstrijden te schorsen.
 

Maasveld

Well-known member
Los van vandaag krijg ik sowieso de indruk dat Kramer niet heel populair is onder veel voetballiefhebbers. Hiervoor heeft hij los van dat gevalletje Cillessen toch niet zo heel veel op zijn kerfstok?
Vorig jaar heb ik op TV West eens een reportage van een oefenwedstrijd van ADO gezien tegen ik meen Eindhoven. Kramer was de hele wedstrijd aan het etteren met tegenstander en bakkeleien tegen de scheids. Hij werd er toen ook uitgestuurd en Fr?ser was ziedend op hem. Hij gedroeg zich toen echt als een idioot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dankzij de GKL heeft Feyenoord in de loop der jaren een team van juristen om zich heen verzameld wat gewoon hun werk goed doet, dat heeft niet altijd succes (Sevilla) maar bij de KNVB moeten ze onderhand weten dat je bij Feyenoord niet zomaar klaar bent met een klakkeloos genomen beslissing om iemand maar even voor 4 wedstrijden te schorsen.

Alleen rondom Rome blijft het nu al een tijd stil.

Vorig jaar heb ik op TV West eens een reportage van een oefenwedstrijd van ADO gezien tegen ik meen Eindhoven. Kramer was de hele wedstrijd aan het etteren met tegenstander en bakkeleien tegen de scheids. Hij werd er toen ook uitgestuurd en Fr?ser was ziedend op hem. Hij gedroeg zich toen echt als een idioot.

Kramer moet zich inderdaad wel beter gedragen. Loopt standaard te zeiken. Verder kwam dit incidentje niet helemaal uit de lucht vallen. Maar echt heel veel op zijn kerfstok heeft hij nou ook weer niet.
 

inhethoekje

Active member
Alleen rondom Rome blijft het nu al een tijd stil.

De Italiaanse middenstand is nog steeds aan het berekenen of ze nu 8 miljoen of 12 miljoen euro hebben misgelopen. ( 1 kapper en 2 pizzeria's )
En een aantal huisvrouwen in de overgang hebben laatst een paar duizend euro geschonken aan dat fontein dus ik denk dat het nu wel klaar is met dat gejank uit Italie.

En anders sturen we Joris!
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Italiaanse middenstand is nog steeds aan het berekenen of ze nu 8 miljoen of 12 miljoen euro hebben misgelopen. ( 1 kapper en 2 pizzeria's )
En een aantal huisvrouwen in de overgang hebben laatst een paar duizend euro geschonken aan dat fontein dus ik denk dat het nu wel klaar is met dat gejank uit Italie.

En anders sturen we Joris!

Gaat mij om die belachelijke racisme claim.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee kramer is vrij gesproken dus die heeft niets gedaan.

Feyenoord laat de zaak voorkomen/tekent beroep aan bij de UEFA en verder ligt de weg naar CAS open. Zolang iemand nog niet zonder open rechtsmiddel veroordeeld is, dan kun je niet stellen dat iemand er voldoende bewezen schuldig aan is. Zodra Feyenoord ergens de handdoek gooit of dat alle rechtsmiddelen zijn benut, dan heb je gelijk dat we kennelijk juridisch voldoende bewezen schuldig zijn aan racisme. Dat het i.m.o. een ondeugdelijke uitkomst zou zijn is dan een ander verhaal.
 

Jozsef

New member
Hoezo daar is Feyenoord toch voor gestraft dus dat moet dan wel bewezen zijn .

Ik wil dat bewijs dan wel eens zien. Die banaan staat namelijk voor nog geen honderdste van een procent gelijk aan racisme.
Dat weet jij, dat weet ik, nu de UEFA nog. Op naar het CAS dus. Hup Joris!
 

Marinos

Well-known member
Ik wil dat bewijs dan wel eens zien. Die banaan staat namelijk voor nog geen honderdste van een procent gelijk aan racisme.
Dat weet jij, dat weet ik, nu de UEFA nog. Op naar het CAS dus. Hup Joris!
Ja iets met kat en spek enzo.
 

SanMark.

Well-known member
Feyenoord laat de zaak voorkomen/tekent beroep aan bij de UEFA en verder ligt de weg naar CAS open. Zolang iemand nog niet zonder open rechtsmiddel veroordeeld is, dan kun je niet stellen dat iemand er voldoende bewezen schuldig aan is. Zodra Feyenoord ergens de handdoek gooit of dat alle rechtsmiddelen zijn benut, dan heb je gelijk dat we kennelijk juridisch voldoende bewezen schuldig zijn aan racisme. Dat het i.m.o. een ondeugdelijke uitkomst zou zijn is dan een ander verhaal.

Ik wil dat bewijs dan wel eens zien. Die banaan staat namelijk voor nog geen honderdste van een procent gelijk aan racisme.
Dat weet jij, dat weet ik, nu de UEFA nog. Op naar het CAS dus. Hup Joris!


Ja ja blijf het maar ontkennen. Stelletje racisten ....

De UEFA zal zich niet zo makkelijk gewonnen geven als de KNVB.
 

Shayman

New member
Terechte uitspraak m.b.t. Kramer in elk geval; beetje dom van die aanklager die teveel hooi op z'n vork heeft genomen .
 
Bovenaan