De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Mario

Well-known member
Volgens Frank de Boer is het de belangrijkste baan na minister president. Nu Louis dat ook weet gaat hij natuurlijk voor het premierschap.
 

erka

Well-known member
KNVB praat inderdaad met Frank de Boer.
Nou, ik word nog niet direct enthousiast.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij inderdaad vier titels op rij pakt met het Nederlands elftal, dan ben ik wel voorstander van De Boer. Mag dan ook best 2x NL, EK en WK zijn. Als pakt De Boer geloof niet echt de onbeduidende bekers. Dus dan zal het toch 2 x EK en 2 x WK worden.
 

Atreides

Well-known member
Frank zou toch niet echt mijn voorkeurskandidaat zijn. Hij heeft destijds een wereldprestatie geleverd bij Ajax door vier keer kampioen te worden met wel erg veel spelers die bij het huidige Ajax niet bij de eerste 16 zouden zitten.

Het steeds minder worden de spel en zijn magere resultaten in het buitenland spreken echt tegen hem. Wat ik echter niet vergeten ben is dat de Boer destijds bij van Marwijk al bondscoach leek (i.p.v. van Marwijk). Wellicht kan hij opnieuw met een ervaren oudere trainer ons verassen.
 

Makanaky

Well-known member
Hij is zélf toch ook allang geen groentje meer? Gewogen en te licht bevonden als je 3x op rij hard faalt waarbij als klap op de vuurpijl negatieve records werden behaald tijdens de eerste 2 klussen. Met Palace zelfs de slechtste start in de Engelse voetbalhistorie (vanaf 1888!).

Laat hem z'n broer maar vervangen op TV want Frank kan tenminste wél een beetje praten en zit niet in de endeldarm van oliesjeiks cq potenrammers annex handenafhakkers.
 

noordooster

Well-known member
Frank de Boer. Waardeloze keuze.
Faalt keer op keer in het buitenland en zijn prestaties met Ajax in Europa waren ook niet geweldig.
Hij werd inderdaad in Nederland met Ajax enkele jaren achtereen kampioen, maar dat gebeurde wel met vaak dodelijk saai voetbal.
Verder vind ik in Nederland kampioen worden met Ajax geen wereldprestatie .
En de kans lijkt me groot, dat de selecties van het Nederlands elftal weer een onevenredig groot Ajax-gehalte krijgen.
 

Makanaky

Well-known member
In de VS heeft ie het toch helemaal niet zo slecht gedaan?
Zodra de resultaten minder werden, hebben ze 'm op straat gezet. Uit de reacties kon je opmaken dat ze Frank niet graag bliefden. Ook daar onvrede over speelwijze. Dit moet je niet meer willen tenzij je een harde krijgt van de Hiddink/Blind jaren.
 
Bovenaan