De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Pascallovic

Well-known member
Als aanvoerder heb je toch wel wat te zeggen lijkt me.
Hij is aanvoerder gemaakt door de vorige bondscoach die mede vanwege zijn foute keuzes ontslagen is. Het benoemen van Strootman tot aanvoerder zou je ook een foute keuze kunnen noemen gezien zijn spel deze kwalificatie. Zo iemand ga je dan betrekken bij het benoemen van een nieuwe bondscoach. Ik persoonlijk zou de spelers geen inspraak geven gezien het collectief falen van iedereen rond Oranje in de afgelopen 2,5 jaar. Er is niemand die recht van spreken heeft.
 

noordooster

Well-known member
Henk ten Cate geeft aan dat Hans van Breukelen niet wilde dat Ruud Gullit assistent bondscoach zou worden.
Verder zegt Henk : " Wil ik er niets over zeggen "
Het lijkt me dat Henk genoeg heeft gezegd voor een volgend hoofdstuk in de soap.
 

gevegt

Well-known member
Als ik VI mag geloven zaten zij opschoot bij Ten Cate tijdens de besprekingen zonder dat van Breukelen het wist.
Dat is niet alleen onbeschoft, maar ook een teken van onbetrouwbaarheid. Goed dat hij geen BC wordt.
 

Mario

Well-known member
Henk ten Cate geeft aan dat Hans van Breukelen niet wilde dat Ruud Gullit assistent bondscoach zou worden.
Verder zegt Henk : " Wil ik er niets over zeggen "
Het lijkt me dat Henk genoeg heeft gezegd voor een volgend hoofdstuk in de soap.

Onbegrijpelijk, Gullit is toch het ideale uithangbord.

Gelukkig denkt Advocaat daar heel anders over.
 

Maasveld

Well-known member
Ten Cate heeft Martijn Krabbendam dus laten meeluisteren met 1 van de telefoongesprekken tussen hem en van Breukelen. Mijn vraag: wist van Breukelen hiervan?
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee maar wat ik begrepen heb is dat ten Cate zich gepiepeld voelde en een getuige wilde dat het de KNVB was die er opeens een draai aan gaf en daarom de telefoon op de speaker zette zodat Krabbendam het hele verhaal mee kreeg. Niet netjes maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind het persoonlijk nogal not done om iemand min of meer aan te nemen voor een nieuwe job om dan vervolgens terug te krabbelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Jep.

Ben wel benieuwd waarom er ineens teruggekrabbeld werd door de KNVB/Breuk/Decosseaux
Ik ook. Ik kan me ook niet voorstellen dat die Decosseaux in z'n eentje v Breukelen heeft overruled. Dan heeft Hansie zich wel heel erg laten piepelen door een nitwit.
 

Janssen

Well-known member
Wie moet Oranje naar uiteindelijk de wereldtitel leiden?

Wie moet Oranje naar uiteindelijk de wereldtitel leiden?

Ik vind het persoonlijk nogal not done om iemand min of meer aan te nemen voor een nieuwe job om dan vervolgens terug te krabbelen.

Stond er al een krabbel? Zo niet dan is er niks aan het handje. Sjiek is anders ja.
 

Eef de Kip

Well-known member
ja joh bij een krabbel is het pas rechtsgeldig.

Laten we het er maar op houden dat het momenteel een ongelofelijke teringzooi is bij de KNVB.
 

gevegt

Well-known member
Jep.

Ben wel benieuwd waarom er ineens teruggekrabbeld werd door de KNVB/Breuk/Decosseaux

Het schijnt dat Ten Cate Rutten als assistent wilde, maar toen die er geen zin aan had de deal op losse schroeven is komen te staan.

Oja, en een da later werd openbaar gemaakt dat Ten Cate een probleempje als aandeelhouder van een bedrijf heeft.

Dan is het niet zo moeilijk om de switch van de KNVB te begrijpen.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Als de KNVB is ingelicht dat er een strafrechterlijk onderzoek gaande is naar o.a. Ten Cate, dan kan ik mij voorstellen dat ze liever wat langer willen afwachten.
 

JMD

Well-known member
Als de KNVB is ingelicht dat er een strafrechterlijk onderzoek gaande is naar o.a. Ten Cate, dan kan ik mij voorstellen dat ze liever wat langer willen afwachten.

Dat kan ik me voorstellen ja. Dat nieuws kwam een dag of 2 naar buiten nadat bekend werd dat TC het toch niet werd. Dan kan je op dat moment als KNVB zijnde toch een verklaring afgeven dat 'vanwege deze zaak we niet TC als BC willen' (of zoiets)

Iedereen zou dat begrepen hebben. Het is echter al een week doodstil hierover.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig is de integriteit van Ten Cate door deze actie niet aangetast.

Aldus Ten Cate.

Dat kan ik mij best voorstellen. De heer Keizer van de VVD zijn integriteit zal ook niet snel meer worden aangetast.

Ik heb gisteren van Natafelen met Kees beide kanten van het verhaal gehoord en van beide kanten klinkt gewoon erg slecht.
 
Bovenaan