De Groene Scout
Well-known member
Okee, wat is het alternatief voor Advocaat/Gullit? En per direct beschikbaar.
Ik stop bij KVV Losser; ben per direct beschikbaar.
Okee, wat is het alternatief voor Advocaat/Gullit? En per direct beschikbaar.
Hij is aanvoerder gemaakt door de vorige bondscoach die mede vanwege zijn foute keuzes ontslagen is. Het benoemen van Strootman tot aanvoerder zou je ook een foute keuze kunnen noemen gezien zijn spel deze kwalificatie. Zo iemand ga je dan betrekken bij het benoemen van een nieuwe bondscoach. Ik persoonlijk zou de spelers geen inspraak geven gezien het collectief falen van iedereen rond Oranje in de afgelopen 2,5 jaar. Er is niemand die recht van spreken heeft.Als aanvoerder heb je toch wel wat te zeggen lijkt me.
Henk ten Cate geeft aan dat Hans van Breukelen niet wilde dat Ruud Gullit assistent bondscoach zou worden.
Verder zegt Henk : " Wil ik er niets over zeggen "
Het lijkt me dat Henk genoeg heeft gezegd voor een volgend hoofdstuk in de soap.
Ik vind het persoonlijk nogal not done om iemand min of meer aan te nemen voor een nieuwe job om dan vervolgens terug te krabbelen.
Ik ook. Ik kan me ook niet voorstellen dat die Decosseaux in z'n eentje v Breukelen heeft overruled. Dan heeft Hansie zich wel heel erg laten piepelen door een nitwit.Jep.
Ben wel benieuwd waarom er ineens teruggekrabbeld werd door de KNVB/Breuk/Decosseaux
Ik vind het persoonlijk nogal not done om iemand min of meer aan te nemen voor een nieuwe job om dan vervolgens terug te krabbelen.
Jep.
Ben wel benieuwd waarom er ineens teruggekrabbeld werd door de KNVB/Breuk/Decosseaux
Als de KNVB is ingelicht dat er een strafrechterlijk onderzoek gaande is naar o.a. Ten Cate, dan kan ik mij voorstellen dat ze liever wat langer willen afwachten.
Gelukkig is de integriteit van Ten Cate door deze actie niet aangetast.
Aldus Ten Cate.