De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Max

Administrator
Forumleiding
Het is een trainer die in korte tijd een organisatie kan neerzetten en een elftal zich kan laten kwalificeren voor een toernooi. In die zin geen heel onlogische keuze. Beetje vreemd vertrokken de laatste keer, wel wat aan de oude kant en een niet echt op de toekomst gerichte keuze. Als een pers? een Nederlander moet zijn is het nou ook weer niet heel ver gezocht.
 

Jozsef

New member
Voor deze kwalificatiereeks prima. Over ruim een jaar zijn er weer verse kandidaten beschikbaar.
 

JMD

Well-known member
De mensen die geen Amsterdammer willen maar terug willen vallen op een oud PSV coach. Oftewel, weer de PSV clan die het hele NLse voetbal om zeep helpt.

Onze enige prijs haalden we met een PSV-clan... ;)

En een beetje meer PSV in 1974 (de keeper) had een grotere kans op de wereldtitel opgeleverd.
 

De Wolf

Well-known member
Maakt een naam nog wat uit? Een succesbondscoach die twee keer op rij de halve finale haalt op een WK faalt met dit oranje.
 

noordooster

Well-known member
Als weglopen een criterium is, moet je al helemaal niet aan Advocaat denken.
Ik las eerder elders dat Sneijder, Robben en Strootman het Advocaat nog flink kwalijk nemen dat hij zo snel opstapte als assistent bij het Nederlands elftal.
Daar moet dan wel wat gladgestreken worden.

Op elke trainer is wel wat aan te merken, bij Advocaat het weglopen en de door niemand begrepen Robben-wissel, maar met name in zijn PSV-tijd vond ik hem goed als coach.
Een buitenlander als bondscoach hoeft voor mij niet en ik zie bij de beschikbare Nederlandse trainers niet zo snel wat beters dan wat er nu komt, Advocaat en Gullit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Strootman heeft erg veel betekend voor het Nederlands elftal de afgelopen jaren, dus die heeft wel recht van spreken.
 
Bovenaan