De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

stc

Well-known member
Ik kan beter een topic openen met de stelling: Wie helpt het Nederlands Elftal/voetbal naar de vernieling en naar plaats nummer laatst op de ranglijst...
 

gevegt

Well-known member
Arno Vermeulen loopt helemaal leeg op LdL met suggestieve meningen en niets concreets mbt van Breukelen.
 

Mario

Well-known member
Fred Grim is trouwens dus BC bij de komende 2 oefenwedstrijden tegen Marokko en Ivoorkust.
 

JMD

Well-known member
Geen Gullit ?

Echt vreemd idd. Dat Dickie nog tot 2 juni ofzo niet beschikbaar is, is logisch gezien zijn werk bij Fenerbahce. Maar Gullit heeft toch geen andere werkzaamheden? Of heeft ie een schnabbel bij de CL-finale?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, Gullit heeft diverse keren laten doorschemeren gewoon beschikbaar te zijn, maar dat zijn startdatum in overleg met Dick zal zijn. Dick wil niet worden overschaduwd door Gullit, dus daarom zal Gullit wel tegelijkertijd beginnen. Of misschien heeft het met het koppeltjes denken van Van Breukelen te maken.
 

Fenerium

Member
Wat mij betreft komt Dickie Dick vandaag nog naar Oranje. Die is volledig uitgespeeld bij de mooiste club van Turkije. Gisteren uitgeschakeld in de beker door Basaksehir. Dick je had gewoon nooit moeten komen, een seizoen van je carri?re weg.
 

Makanaky

Well-known member
Sinds dat gekloot bij Belgi? een jaar of 6 geleden is 'ie overal raar weggegaan en heeft Advocaat volgens mij nooit een volledig seizoen gedraaid.
 

Fenerium

Member
Sinds dat gekloot bij Belgi? een jaar of 6 geleden is 'ie overal raar weggegaan en heeft Advocaat volgens mij nooit een volledig seizoen gedraaid.

Advocaat heeft al diverse malen aangegeven dat bepaalde spelers bij Fener te kort schieten. Het bestuur geeft er echter geen gehoor aan, Advocaat valt dus niets te verwijten. Hij werd eventjes snel aangesteld en moest het maar doen met deze selectie.
 

Mario

Well-known member
De titel van dit topic kan inmiddels ook worden aangepast nu we weten dat Advocaat en Gullit degenen zijn die ons wereldkampioen zullen maken.
 
Bovenaan