De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

gevegt

Well-known member
De familie Barend loopt nu in polonaise rond de tafel omdat ze met Gullit nu weer direct toegang hebben bij Oranje.
 

Janssen

Well-known member
Als de keuze tussen Stevens, Ten Cate en Advocaat ging vind ik het best vreemd dat het Stevens niet geworden is. Tenzij Huub zelf niet wilde.
 

Batigoal

Well-known member
Van Gaal, Schmidt, Ten Cate, Advocaat, Stevens; ik kan hier niet ??n profielschets in herkennen.
 

Makanaky

Well-known member
Wat een chaotisch gezeur op die persconferentie over de definitie van 'complementaire koppels'
 

Mario

Well-known member
Dat hele gedoe rond ten Cate is toch ??n grote soap? De media is erg op de hand van ten Cate, maar de KNVB heeft er wel weer een zooitje van gemaakt. Bij de eerste beste nederlaag van Oranje, is Advocaat meteen aangeschoten wild.
 

erka

Well-known member
Kijk nu de persconferentie terug.....

Jans heeft trouwens definitief afgezien van zijn KNVB baan.
 

erka

Well-known member
Nou, teruggezien. Hahahahaha. Van Breukelen. Wat een prutser. Onvoorstelbaar. Hij en Decossaux spraken elkaar een aantal keren ook flink tegen.

Decossaux vind ik wel duidelijk hoor. Ik ben geneigd om hem wel te geloven.
 

gevegt

Well-known member
Nou, teruggezien. Hahahahaha. Van Breukelen. Wat een prutser. Onvoorstelbaar. Hij en Decossaux spraken elkaar een aantal keren ook flink tegen.

Decossaux vind ik wel duidelijk hoor. Ik ben geneigd om hem wel te geloven.

Logisch. Die man was de enige in de zaal die nog een beetje heeft doorgeleerd.
 

erka

Well-known member
Logisch. Die man was de enige in de zaal die nog een beetje heeft doorgeleerd.

En hij heeft er ook geen enkel belang bij om te liegen of de boel te verneuken, want hij kent niemand in de voetbalwereld en de voetbaljournalistiek. Hij moet gewoon zorgen dat het zakelijk klopt. Dat gaf hij ook aantal keren duidelijk aan. Hij had wel een paar mindere momentjes, maar goed.
 

gevegt

Well-known member
En hij heeft er ook geen enkel belang bij om te liegen of de boel te verneuken, want hij kent niemand in de voetbalwereld en de voetbaljournalistiek. Hij moet gewoon zorgen dat het zakelijk klopt. Dat gaf hij ook aantal keren duidelijk aan. Hij had wel een paar mindere momentjes, maar goed.

De vragenstellers hadden nog veel meer mindere momentjes.
 

erka

Well-known member
Ik vond Cheque nogal vreemd. Die had niet helemaal begrepen dat het de bedoeling is om vragen te stellen ipv mening te geven.
 
Bovenaan