Wij speelden een inhaal duel tegen de nummer 3, wij staan 2e. De wedstrijd was door hun uitgesteld met een flutreden, omdat hun beste speler niet kon. Wij mogen dan 4 data aangeven om in te halen en dat waren 4 dinsdagen, omdat we wisten dat hij dan moest werken. Lullig? Ach ja, ze hadden hetzelfde gedaan

Maar goed, hij had dus vrij genomen voor een dartwedstrijd en was erbij. Ik begon, kwam 2-0 voor en gaf het weer eens weg. Daarna hun beste speler, die komt 2-0 achter tegen onze beste man, maar ook nu verliezen we de wedstrijd met 2-3. Achteraf was dat de beslissing al, we maken nog 4-4, maar verliezen met 4-6. Totaal onnodig.
Zonde man!
Voor mij was het ook niet m'n beste avond. De laatste wedstrijd voor de kerst heb ik mezelf na de singel in goed overleg laten wisselen. Ik was die avond zo ziek als een hond en was niet echt in staat in goed te darten. Ik verloor toen ook met 3-1.
Toen de afspraak gemaakt dat ik de volgende wedstrijd sowieso alles zou spelen (singel, 2x koppel, teamgame en de solo). Gisteren was die volgende wedstrijd en hij was vrij belangrijk. Ik zou als 4 starten omdat ik dan tegen hun beste speler uit zou komen/tevens een jongen die ik ook ken.
We stonden 2-1 achter dus mijn singel ging erom er 2-2 van te maken. Ik begin eigenlijk best goed aan de wedstrijd met hoge punten, mijn tegenstander echter ook en die raakt ook direct z'n 1e kans op een dubbel: 1-0
Leg 2 verliep precies zo: 2-0......daarna heb ik de turbo erop gezet en win ik eenvoudig waarmee het weer 2-1 staat. Op dat moment komt onze captain uit het rookgedeelte en ziet mij een slechte 4e leg gooien. (Die leg was inderdaad ondermaats)
Dus het wordt 3-1 en ik verlies m'n singel. Zegt die vent doodleuk; je singel was niet best, ik ga je eruit halen na 1 koppelgame.
Tsja, was ik het zwaar mee oneens natuurlijk, en het hele team eigenlijk. Hij ziet 75% van mn wedstrijd niet maar hakt me op basis van die wedstrijd wel omver.
Maar hij zette het toch door. Toen kon ik de motivatie ook niet meer vinden om m'n best nog te doen in die ene koppel.
Niet de eerste keer dat hij iemand offert ten faveure van zichzelf. Ik zeg niet dat we op zeker hadden gewonnen met mij erbij maar de winkans was wel een stuk hoger geweest want die pijlen van hem zwabberen al weken alle vakken in behalve daar waar hij ze wil hebben. In principe geeft ie sowieso 1 punt uit de koppel kado en ga je de teamgame in met 3,5 spelers tegenover 4. Niet handig!
Maar goed, ik ben een trainingsbeest wat betreft darten. Vanaf vandaag staat het vizier weer op volgende week. Ik ga weer een week lang keihard staan trainen en volgende week mn tegenstander helemaal scheel gooien om mn gelijk te halen.