Darten

PES5

Administrator
Forumleiding
Typisch dit. Een subtopper haalt de finale en is tevreden, waardoor hij totaal niet presteert in de finale. Zonde.
 

Joost

Well-known member
Wel grappig dat de hele wereld al weet wie naar de PL gaat en dat ze in de studio doen alsof ze van niks weten.
 

de waan

Well-known member
Ben ik een beetje dartsmoe aan het worden of was het over de hele linie een teleurstellend WK? Heel weinig memorabele potten.
 

Joost

Well-known member
Ben ik een beetje dartsmoe aan het worden of was het over de hele linie een teleurstellend WK? Heel weinig memorabele potten.

Nee dat ligt niet aan jou. Ik kijk eigenlijk alleen het WK maar dit was gewoon niet echt heel spannend.

De eerste twee rondes duurden erg lang maar dat was op zich niet zo erg, de rest van het toernooi was in een vloek en een zucht voorbij. Daarbij kwam ook nog dat er best wel wat leuke partijen waren tot aan de vierde ronde maar het daarna in geen enkele partij tot een beslissende set kwam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb een stuk van de halve finale MvG-Anderson gekeken en de finale. Maar wat ik verder van het toernooi heb meegekregen was het niet zoveel.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben ik een beetje dartsmoe aan het worden of was het over de hele linie een teleurstellend WK? Heel weinig memorabele potten.
Het was inderdaad geen toernooi wat wij ons nog lang zullen herinneren. Daarvoor waren er te weinig spannende wedstrijden na de eerste 2 rondes.
 
Bovenaan