Darten

Batigoal

Well-known member
Drama voor Michael van Gerwen: Brabander komt dit jaar niet meer in actie

Het jaar 2018 eindigt voor Michael van Gerwen in mineur. De Brabander declasseerde zondag in de halve finale zijn tegenstander Gary Anderson nog met 6-1, maar liet daarna weten dat hij dit jaar niet meer in actie komt. Hij is oververmoeid.

,,De pijp is leeg?, hikte de ge?motioneerde darter na afloop voor de camera van echtemannenzender RTL 7. ,,De keuze viel me natuurlijk zwaar, kort na het veiligstellen van Europese overwintering, maar mijn lichaam wil niet meer. Ik heb de afgelopen weken dagelijks heel wat dubbels en tripels weggetikt om op niveau te blijven en dat breekt me nu op. We hebben het natuurlijk wel over topsport.?

Vrij
De populaire darter is dan ook voornemens om de rest van 2018 vrij te nemen. ,,Ik kan even geen pijlen meer zien. Morgen (oudejaarsdag, red.) ga ik dan ook maar v??r middernacht naar bed.?

Bron: ermaggezongenworden.nl
 

Maasveld

Well-known member
Haha, volgens Anderson zijn te veel darters boos en gefrustreerd na een nederlaag en zijn al die emoties niet nodig. Misschien moet hij de finale van de Grand Slam of Darts maar eens terug kijken.
 
Bovenaan