Darten

Pascallovic

Well-known member
Jammer hoor. Heeft het darten in Nederland op de kaart gezet. Hopelijk kan hij er nog een mooi afscheidsjaar van maken.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Jelle Klaasen heeft de eerste ronde van de Players Championship Finals niet overleefd.
Hij verloor met 6-4 van landgenoot Jeffrey de Zwaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ratajski! Zo dan. Stond 5-1 achter tegen Price, maar gooit achtereenvolgens in 13, 11, 14, 12 en 13 darts zijn legs uit en wint met 6-5.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Pool is een toffe speler!

Ik ken zijn naam al een tijdje. Won vorig jaar bijvoorbeeld de Winmau World Masters. Vreemd genoeg lukte het hem in januari niet om een tourkaart te veroveren via Q-school, waardoor hij moest beginnen op de Challenge Tour. Vervolgens lukte het hem wel om een UK-Open qualifier en twee Players Championship toernooien te winnen, waardoor hij volgend jaar wel verzekerd is van een tourkaart. Zou er zomaar zo eentje kunnen zijn die we de komende jaren in de top-16 van de wereld terug gaan vinden. Zou ik mooi vinden, want naast dat hij een goede darter is, vind ik hem ook een hele sympathieke uitstraling hebben.
 

Reinoud

Well-known member
Had zijn naam wel eens gehoord, maar niet zien spelen. Door het niet halen van Tourkaart was hij niet geplaatst voor deze reeks toernooien. Als invaller dus wel twee keer gewonnen. Kan zeker wat en lijkt niet onder de indruk van het podium.
 
Bovenaan