Darten

Schaakliefhebber

Well-known member
Raymond van Barneveld heeft de groepsfase van de Grand Slam of Darts niet overleefd.
Hij verloor de laatste groepswedstrijd met 5-0 van Michael Smith en kreeg dus voor de tweede keer dit jaar een whitewash van Smith om zijn oren.
Van Barneveld kan zich nu gaan richten op het aankomende WK.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben ook wel aardig bezig, zowel individueel als met de beide teams waar ik bij gooi.

Op donderdag staan we bovenaan in de overgangsklasse, het ??n na hoogste niveau. Daar heb ik 1x 180 gegooid en een 105, 125, 125 en 160 finish, in 3 wedstrijden. Op donderdag houden ze geen shortlegs bij, maar ik heb er 2 of 3 gegooid.
Op vrijdag zijn we gepromoveerd naar de hoogste klasse en staan na 7 duels keurig 5e. We hebben de gehele top 4 van vorig jaar al gehad en daar verloren we van. De drie duels tegen concurrenten wonnen we makkelijk. Op vrijdag heb ik 4x 180, 8 shortlegs (14, 14, 15, 15, 16, 17, 17, 17) en een 158 finish.

Qua 180 valt het tegen, maar daar staat tegen over dat ik 19x 140 en 3x 170 of hoger heb gegooid.

Nog even en ik haal Barney bij op de OoM :jerry:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mensur staat 108 gemiddeld te gooien en gooit 70% van zijn dubbels. Fantastisch om te zien.
 
Bovenaan