Darten

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoezo raar?

Nieuwlaat begint ook over het volle programma, maar dan moet je ook in acht nemen dat het gros ook niet echt fit is.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een raar interview met Van Barneveld.
Barney die na een nederlaag voor een camera verschijnt is al bijzonder. Als je hem dan al voor je camera hebt, moet je er geen diepte interview van maken, maar hem gewoon laten ratelen. Zo neem je hem ook tegen zichzelf in bescherming.

Hoezo raar?

Nieuwlaat begint ook over het volle programma, maar dan moet je ook in acht nemen dat het gros ook niet echt fit is.
Het volle programma waarbij 1/3 voor de order of merit niks oplevert is ook een probleem. Vooral het vele reizen en het niet thuis zijn vreet energie. Dat heeft niks met niet echt fit zijn te maken. Het is namelijk vooral een mentaal dingetje.
 

Maasveld

Well-known member
Barney moet je na een nederlaag totaal niet serieus nemen. Die doet altijd alsof hij de zieligste man ter wereld is.
 

SanMark.

Well-known member
Barney moet je na een nederlaag totaal niet serieus nemen. Die doet altijd alsof hij de zieligste man ter wereld is.

Nou gisteren kon ik het wel snappen. Het was niet omdat MvG zo geweldig stond te gooien maar het lag in dit geval echt aan hem zelf dat hij niet kon winnen van MvG.
 

SanMark.

Well-known member
Ja dan moet ie zijn dubbeltjes maar gewoon gooien.

Klopt maar dat kan hij zichzelf dus kwalijk nemen.

Vorig jaar ( of het jaar ervoor) ging hij eraf met 109 gemiddeld en dan heb je zelf niets of nauwelijks wat laten liggen. Dan is de ander gewoon beter.
 

Janssen

Well-known member
Barneveld had het toernooi niet gewonnen dit jaar. Van Gerwen kan uit het niks ineens wel goed gaan gooien, die maakt in elk geval meer kans.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laat RvB lekker chagrijnig zijn. Dat geknuffel na de tijd is pas kut. Alsof je daar zin in hebt na zo'n nederlaag.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lewis laat het absoluut liggen. Kan scorend goed mee, maar doet niks met de kansen die hij krijgt.

Ik vind het verder ook niet zo'n bijster hoog niveau. Geen 'wow' finishes ook.
 

MWLC

Well-known member
Nu maar hopen dat die groene sloopkogel gaat winnen,maar ook dat zie ik somber in.
 
Bovenaan