Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit vind ik echt niet tof van Michael.

"Ik had hem met 4-0 moeten oprollen, want Price kan er niet veel van".

Doe gewoon niet, wees respectvol voor je tegenstander.
 

MWLC

Well-known member
Dit vind ik echt niet tof van Michael.

"Ik had hem met 4-0 moeten oprollen, want Price kan er niet veel van".

Doe gewoon niet, wees respectvol voor je tegenstander.

Mee eens. Vond hem sws denigrerend en geirriteerd overkomen. Einde van de maand,misschien iets met pms
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En Satyr wint de titel in de Overgangsklasse (eennahoogste niveau) van de Darts Organisatie Limburg :duim:

Ja, dat is echt wel een prijs hiero ��
 

Pascallovic

Well-known member
Dit vind ik echt niet tof van Michael.

"Ik had hem met 4-0 moeten oprollen, want Price kan er niet veel van".

Doe gewoon niet, wees respectvol voor je tegenstander.
We weten dat ie zo is. Als er iemand te dichtbij komt, terwijl die geen bijzonder gemiddelde gooit, dan raakt ie ge?rriteerd.
 

de waan

Well-known member
Dit vind ik echt niet tof van Michael.

"Ik had hem met 4-0 moeten oprollen, want Price kan er niet veel van".

Doe gewoon niet, wees respectvol voor je tegenstander.

Dat kennen we onderhand ook wel van hem, natuurlijk. Moet ie echt eens mee stoppen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben trouwens benieuwd of ze bij het darten naar de opzet van de wereldranglijst en de vele toernooien gaan kijken. Het wordt toch steeds duidelijker dat voor de topspelers de hoeveelheid niet meer te doen is en het ten kostte gaat van de prestaties. Je hebt die order of merit, maar de topspelers mogen ook nog eens voor 1/3 toernooien spelen die niet voor de order of merit tellen. The masters, 16 weken Premier League, 7x World series, Champions League en world cup. Dit speel je tussendoor de 7 mayors, 22 vloertoernooien, 13 European tours en 6 UK-open qualifiers waar je wel geld voor de order of merit bij elkaar speelt.
 

de waan

Well-known member
Je zou bijna gaan denken dat alles om geld draait.

Vooral dat gevlieg over de hele aardbol is vrij idioot.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
MVG wordt afgemaakt op twitter vanwege zijn interviews na afloop. En dat terwijl Barney populair als nooit tevoren is. Dit wordt pijnlijk, vrijdag. Die hele zaal gaat achter ??n man staan, en dat wordt niet MVG.
 

SanMark.

Well-known member
MVG wordt afgemaakt op twitter vanwege zijn interviews na afloop. En dat terwijl Barney populair als nooit tevoren is. Dit wordt pijnlijk, vrijdag. Die hele zaal gaat achter ??n man staan, en dat wordt niet MVG.

Uitstekende zaak. Beetje nederigheid mag hij wel tonen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Solide pot van de Demolition Man. Jammer dat Alcinas totaal geen tegenstand kan bieden. Gelukkig hebben we vandaag nog wel een paar partijen die de moeite waard gaan zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Op naar de volgende verrassing. Suljovic 3-0 achter tegen Van den Bergh. Dan is ook dat kwart richting de halve finale open.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op naar de volgende verrassing. Suljovic 3-0 achter tegen Van den Bergh. Dan is ook dat kwart richting de halve finale open.

Voor Rob Cross prima kansen om bij zijn debuut gelijk de halve finale te halen. Echt benieuwd of hij zijn sublieme niveau vast kan blijven houden. Vorige ronde tegen Smith was alvast erg indrukwekkend.
 

Pascallovic

Well-known member
De manier waarop ook. Geen spannende of hero?sche wedstrijd, nee gewoon 4-0. Maximaal 3 top 8 spelers in de kwart finale, maar dan moeten Anderson en Taylor zich nog wel kwalificeren.
 
Bovenaan