Darten

Joost

Well-known member
Als je geen Viaplay hebt; je kunt de VTM Go app gratis downloaden en inloggen met een DPG Media account. Kunnje het ook bekijken.

erka

Well-known member
Heb het al eens eerder gezegd maar ik hoop van harte dat er een betere aanbieder komt van verschillende livesport zodra Viaplay failliet gaat.
HBO Max mag bijvoorbeeld van mij wel meer rechten hebben. Die stream werkt altijd perfecto.

Joost

Well-known member
Heb het al eens eerder gezegd maar ik hoop van harte dat er een betere aanbieder komt van verschillende livesport zodra Viaplay failliet gaat.
HBO Max mag bijvoorbeeld van mij wel meer rechten hebben. Die stream werkt altijd perfecto.
Ik heb gisteren voor het eerst een keer opnieuw moeten inloggen bij Viaplay, verder nog nooit iets van storing gehad.

Joost

Well-known member
Van Gerwen scoort helemaal niet slecht maar zodra hij onder de 100 komt gaat het mis.

Zoveel pijlen nodig om op een dubbel te komen en die gaan ook nog eens heel matig.

Reinoud

Well-known member
Van Gerwen pakt z’n kansen niet in de eerste vier sets. Daarna kon van Gerwen aardig in het spoor blijven.
Hij is nooit de bovenliggende partij geweest, maar altijd in de achtervolging. Geen druk op Littler gekomen, waardoor het geen wedstrijd is geweest.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan