Gefeliciteerd!Ik heb een 9 darter gegooid vandaag
Eindelijk gelukt? GefeliciteerdIk heb een 9 darter gegooid vandaag
Fascist!Ja, ik snap het punt.
Ik zou zeggen: Alleen geboren vrouwen in een damesselectie, of op een damestoernooi.
Het is een onmogelijke discussie. Als je dit stelt dan discrimineer je transgenders, maar voor een eerlijk speelveld bij de sport is het haast niet anders te doen.Ja, ik snap het punt.
Ik zou zeggen: Alleen geboren vrouwen in een damesselectie, of op een damestoernooi.
In de afgelopen vijf jaar hebben wij, Dartcafe Nouveau, elk jaar ergens rond plek 5 tot 8 gestaan, zonder ooit in de problemen te komen. De nummer 9 speelt een play-off, de nummer 10 vliegt er uit. Je was met 15 punten altijd veilig, tot afgelopen seizoen. Toen speelden we ons op de laatste speeldag pas veilig, met 19 punten.
Nu hebben wij een vliegende start gemaakt en ik, rasoptimist, heb gezegd dat we nu al veilig zijn, safety in numbers. De onderste 3 moeten nog 2x tegen elkaar, dus zelfs als wij alles zouden verliezen, dan nog is de kans groot dat we geen 9e of 10e worden, toch?
We gooien 18 wedstrijden.
Je moet @Batigoal vragen, die heeft dat enkele maanden geleden al allemaal in Excel uitgerekend.In de afgelopen vijf jaar hebben wij, Dartcafe Nouveau, elk jaar ergens rond plek 5 tot 8 gestaan, zonder ooit in de problemen te komen. De nummer 9 speelt een play-off, de nummer 10 vliegt er uit. Je was met 15 punten altijd veilig, tot afgelopen seizoen. Toen speelden we ons op de laatste speeldag pas veilig, met 19 punten.
Nu hebben wij een vliegende start gemaakt en ik, rasoptimist, heb gezegd dat we nu al veilig zijn, safety in numbers. De onderste 3 moeten nog 2x tegen elkaar, dus zelfs als wij alles zouden verliezen, dan nog is de kans groot dat we geen 9e of 10e worden, toch?
We gooien 18 wedstrijden.
Bekijk bijlage 762307
@Friesland @Joost @erka
Wij zijn dus safe 😁Dan ben je nog helemaal niet zeker, al is de kans dat je nog in de problemen komt na zo'n start natuurlijk ook niet heel groot.
In de problemen komen is ook plek 9.
Als je stelt dat Roermond niets wint dan halen Fanatics en Allstars al 6 punten tegen Roermond
Winnen ze tegen elkaar hebben ze beide 9 punten.
En jullie spelen zelf ook nog tweemaal tegen Fanatics en eenmaal tegen Allstars.
Verliezen jullie die alledrie dan heeft Fanatics 15 punten, Allstars 12.