Darten

PES5

Administrator
Forumleiding
Als MvG eens een beetje druk kon zetten, dan pakte Chisnall 'm in 10/11/12 legs. Compleet weggevaagd.
 

SanMark.

Well-known member
Echt niet normaal. En het was niet eens de pure perfectie, aangezien hij nog diverse malen dubbels voor de set gemist heeft.
50% op de dubbels is al geweldig goed.

Hij heeft met drie pijlen in de hand altijd de dubbel gegooid dit gehele toernooi. Dat is een geweldige statistiek.
 

Miramar

Well-known member
Vorige wedstrijd had mvg al moeten verliezen met die dubbele bull van Cullen. Hij is al maanden ruk
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lol als hij leeft van het gokken is het wel oerdom om deze bet op Toto te zetten en niet op een andere goksite
Laat die jongen een tientje inzetten op een bet die 'nooit' uitkomt. Ik vond het veel knapper dat hij Soucek met de GWG had gekozen, dat zijn de bets waar hij veel op inzet.
 

Joost

Well-known member
Heeft van Gerwen überhaupt een pijl gehad om een set te pakken? Chisnall gooide z’n beste wedstrijd ooit, ben benieuwd of hij dat nog twee keer kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha die Marcel Meijer is toch ook een apart ventje hè.

"Die Chizzy, is dat een jongen die ver kan komen?".
 

de waan

Well-known member
Haha die Marcel Meijer is toch ook een apart ventje hè.

"Die Chizzy, is dat een jongen die ver kan komen?".

Nou is voor- en nabeschouwen bij darten soweiso nog al onznnig, maar Maijer stelt maar drie vragen:
- Kan hij ver komen denk je?
- Kan hij dit nog omdraaien?
- Neem je dat mee in de wedstrijd? (op basis van statistieken uit het verleden)

Vreselijk.
 

SanMark.

Well-known member
Maar dat niveau is volgens mij ook niet vol te houden. En de rest van de spelers zijn ook weer een stuk beter geworden.
En de gehele top weet nu ook dat hij te pakken is , als je een goede dag hebt.

Bv een Barney heeft altijd tegen Taylor opgekeken en daardoor legde hij zichzelf zo'n hoge druk op dat hij met zijn skills te vaak van Taylor heeft verloren waar hij sommige partijen misschien wel had moeten winnen, maar vanaf het begin was het altijd als ik van Taylor wil winnen moet ik in zijn legs minimaal in 12 darts uit om hem te breken.

En als bv Taylor dan een paar 12 darts legs had zat het al in zijn hoofd dat hij een 9 darter moest gooien om hem te breken.
 
Bovenaan