Darten

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het op zich ook niet vreemd hoe MvG hier instaat. Sommige dingen vergeef je nu eenmaal niet en dit kan zo'n ding zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat analyseren in de studio stelde al niet veel voor, maar dit jaar is het echt bijna niks. Voorgaande jaren was er nog tijd voor 1 zin per analist tussen de reclameblokken door. Dit jaar krijgt men een halve zin. Dan kun je echt iedereen er neerzetten.:eek:mg:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ken het hele verhaal niet. De hele of halve waarheid ook niet.

Het hele verhaal is bekend toch. Klaasen heeft ook bekend is er ook gewoon voor veroordeeld. Meisje was 14, heeft een verstandelijke beperking, is het zusje van de vrouw van Van Gerwen en Klaasen heeft een foto van zijn klabanus naar haar gestuurd. Ik geef MvG 100% gelijk. Zeker omdat ze daarvoor beste vrienden waren.
 

Miramar

Well-known member
Het hele verhaal is bekend toch. Klaasen heeft ook bekend is er ook gewoon voor veroordeeld. Meisje was 14, heeft een verstandelijke beperking, is het zusje van de vrouw van Van Gerwen en Klaasen heeft een foto van zijn klabanus naar haar gestuurd. Ik geef MvG 100% gelijk. Zeker omdat ze daarvoor beste vrienden waren.
OK. Duidelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel redelijk in lijn met zijn laatste jaar als darter. Onherkenbaar in vergelijking met hoe goed hij kon zijn. Het was vandaag nog niet eens zo dramatisch, maar echt geloof heeft hij er nooit in gehad.
 
Bovenaan