In Spanje gaan ze ook door in de winter, volgens mij maar 1 week niet.Ik zit inderdaad aan Engeland te denken. Maar daar voetballen ze aan1 stuk door en daar heb ik geen zin in. Even een pauze in de winterstop is wel fijn. Maar daar weet ik wel een mouw aan te passen. Beetje afhankelijk van het aantal deelnemers.
Toen hield de onvolprezen FC Zwolle olé het nog bij.In Spanje gaan ze ook door in de winter, volgens mij maar 1 week niet.
SatéWK is aan de ene kant leuk, maar ik weet niet of ik zin heb om weer vjf weken lang alles bij te houden. Groepsfase alleen al kun je 8 rondes van 9 wedstrijden houden. Dan nog de groepsfase. Dat is qua rondes bijna een half eredivisie seizoen in vijf of zes weken. Moet maar even kijken hoe ik dat wil doen. En/Of dat er wat mensen meehelpen met uitslagen en standen.
Denk nog wel even na over wat een handig format is voor zo’n mega wk.
Nee, stuk of 16 (maar mag en kan meer) deelnemers en dan qua voorronde een selectie uit de 72 groepsfase wedstrijden gebruiken om onze groepsfase te voorspellen. Was mijn idee.Dat gaat nog wel een uitdaging worden met zoveel wedstrijden. Een Saté WK gaat sowieso geen 48 deelnemers opleveren. Dus minder groepen, en minder knock-out rondes.
Dat is fijn.Abu bij de wk wil ik ook wel meehelpen
Ik maak er eerst wel een apart topic voor angezien we van de eerste 72 wedstrijden maar een beperkt aantal wedstrijden voorspellen.En de uitslagen kunnen bij mijn wk pool ingevuld worden
Uiteraard. Zoals elk groot Satetoernooi.Het Sate WK is toegewezen aan Andorra?