Reinoud
Well-known member
Denk alleen dat deze prestatie in Nederland toch onvoldoende op waarde wordt geschat.Als dit team niet genomineerd wordt voor Sportploeg van het jaar dan weet ik het ook niet meer.
Toch wel een gigantische verrassing.
Denk alleen dat deze prestatie in Nederland toch onvoldoende op waarde wordt geschat.Als dit team niet genomineerd wordt voor Sportploeg van het jaar dan weet ik het ook niet meer.
Als dit WK niet op TV komt in Nederland, al is het maar een wat kleinere commerciële zender, weet ik het ook niet meer. Je speelt tegen de absolute wereldtop, dat moet gewoon op TV.Als dit team niet genomineerd wordt voor Sportploeg van het jaar dan weet ik het ook niet meer.
Natuurlijk is Nederland in elke wedstrijd stevig de underdog, maar dit team (zeker als alle profs die er nu niet bij waren erbij zijn) is zeker in staat tot een stunt. Stunts zijn bij 50 overs wat zeldzamer dan bij 20 overs maar het is zeker mogelijk.Aan de kenners hier: is de kans groot dat ze nu wel elke wedstrijd gaan verliezen op het WK, of zijn er kansen op stuntjes?
Wacht, dit was niet eens het beste team van Nederland?Natuurlijk is Nederland in elke wedstrijd stevig de underdog, maar dit team (zeker als alle profs die er nu niet bij waren erbij zijn) is zeker in staat tot een stunt. Stunts zijn bij 50 overs wat zeldzamer dan bij 20 overs maar het is zeker mogelijk.
Nee, er waren wat fullprofs die er niet bij waren.Wacht, dit was niet eens het beste team van Nederland?
En over hoeveel spelers praten we dan?Nee, er waren wat fullprofs die er niet bij waren.
Denk alleen dat deze prestatie in Nederland toch onvoldoende op waarde wordt geschat.
Toch wel een gigantische verrassing.
Eigenlijk de volledige werpploeg is er niet bij. In theorie moeten zij wel aanwezig zijn hoor.En over hoeveel spelers praten we dan?
Sorry, ik ben echt een leek. Ik ben allang blij dat ik nu alle regels snap en dus een beetje kan genieten van de sport.
Maar betekent dat dan ook dat spelers als De Leede en Van Beek, de helden van dit toernooi, eigenlijk de B-garnituur is en we die normaal gesproken niet in actie gaan zien op het WK?Eigenlijk de volledige werpploeg is er niet bij. In theorie moeten zij wel aanwezig zijn hoor.
Tegelijkertijd is het Engelse County Cricket bezig en daar verdienen zij hun geld als prof. Het is voor hen dus kiezen tussen je broodwinning en spelen voor je land, en die keuze valt logischerwijs uit voor het geld. Zeker omdat Nederland voor dit toernooi allerminst favoriet was.
Uit mijn hoofd waren de volgenden er niet bij die wel recent hebben gespeeld en fullprof zijn: Fred Klaassen, Paul van Meekeren, Timm van der Gugten (allen profs in Engeland) en Colin Ackermann (prof in Bangladesh). Wellicht weet Joost er nog meer die ik vergeten ben want ik heb nu geen tijd om het allemaal op te zoeken.En over hoeveel spelers praten we dan?
Sorry, ik ben echt een leek. Ik ben allang blij dat ik nu alle regels snap en dus een beetje kan genieten van de sport.
Beiden zijn ook fullprofs en verwacht ik er dan ook wel bij, Van Beek speelt in Nieuw-Zeeland waar het seizoen nu stil ligt omdat het daar winter is. De Leede speelt in Engeland, maar zijn club liet hem dus wel gaan.Maar betekent dat dan ook dat spelers als De Leede en Van Beek, de helden van dit toernooi, eigenlijk de B-garnituur is en we die normaal gesproken niet in actie gaan zien op het WK?
Van der Merwe is gestopt dacht ik. Misschien Cooper nog.Uit mijn hoofd waren de volgenden er niet bij die wel recent hebben gespeeld en fullprof zijn: Fred Klaassen, Paul van Meekeren, Timm van der Gugten (allen profs in Engeland) en Colin Ackermann (prof in Bangladesh). Wellicht weet Joost er nog meer die ik vergeten ben want ik heb nu geen tijd om het allemaal op te zoeken.
Natuurlijk is Nederland in elke wedstrijd stevig de underdog, maar dit team (zeker als alle profs die er nu niet bij waren erbij zijn) is zeker in staat tot een stunt. Stunts zijn bij 50 overs wat zeldzamer dan bij 20 overs maar het is zeker mogelijk.
Ja, dat klopt. Die finale bepaalt dat.Is dat al zeker?
Zondag is er nog een finale tegen Sri Lanka en ik dacht dat de winnaar qualifier 1 en verliezer qualifier 2 is.