Het is een reuzekans om weer een Testland te verslaan en zelfs een behoorlijke stap richting het WK te zetten maar ik denk nog steeds dat Sri Lanka bowlend goed genoeg is om Nederland binnen de 200 all out te krijgen.
Run Rate geeft dan de doorslag.Als Sri Lanka of Zimbabwe 1x verliest en Nederland wint de laatste 2 wedstrijden, kan Nederland dan nog naar het WK? Of telt dan het onderling resultaat?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Engeland is fantastisch bezig op de laatste dag van de 2e Test, heeft nog 79 runs nodig en pas 6 wickets verloren, waarbij 1 wicket verlies zo dubieus was dat heel Lord's in woede uitbarstte...Engeland is op weg naar een 2-0 achterstand bij de Ashes, ze hebben nog 257 runs nodig en ze hebben al 4 wickets verloren...
Maar nadat Stokes 'viel' (scoorde meer dan 150 runs vandaag), valt al snel de 8e wicket. Gaat nu snel ineens. Engeland heeft nog 69 runs nodig.Engeland is fantastisch bezig op de laatste dag van de 2e Test, heeft nog 79 runs nodig en pas 6 wickets verloren, waarbij 1 wicket verlies zo dubieus was dat heel Lord's in woede uitbarstte...
Toen het wicket van Stokes viel wist je eigenlijk al dat het voorbij was voor Engeland. Hij is echt heel belangrijk voor Engeland maar na hem hadden ze niet echt meer goede batsmen.Maar nadat Stokes 'viel' (scoorde meer dan 150 runs vandaag), valt al snel de 8e wicket. Gaat nu snel ineens. Engeland heeft nog 69 runs nodig.
Ik heb de beelden niet gezien, maar volgde het liveblog van de BBC en die zeiden het direct al toen Stokes uit was dat dit het eind was.Toen het wicket van Stokes viel wist je eigenlijk al dat het voorbij was voor Engeland. Hij is echt heel belangrijk voor Engeland maar na hem hadden ze niet echt meer goede batsmen.