Cricket

Joost

Well-known member
Het is natuurlijk de goden verzoeken om dit te plaatsen maar er lijkt een sensatie in de maak.

In het derde duel wist Nederland de Pakistanen all out te krijgen na 206 runs.
Nu is Nederland aan slag en ze volgen de gemiddelden die Pakistan had en liggen na 28 overs zelfs marginaal voor tegen het verlies van 3 wickets.

Pakistan verloor vanaf dit moment heel veel wickets dus er is echt wat mogelijk als Nederland dat weet te voorkomen.
 

Joost

Well-known member
Geen enkele zes en betrekkelijk weinig vieren. Helaas, maar het is echt net niet.

Zonde dat dit soort duels na dit seizoen weer verdwijnen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb gisteren op de BBC vrouwencricket gekeken. Het nadeel van cricket vind ik dat het vrij lang duurt voordat het spannend wordt, maar dat zo'n slotfase echt megaspannend kan zijn.
 

erka

Well-known member
Ik vind cricket best leuk om te zien, vooral als het door echt goede landen wordt gespeeld, maar dan wel de T20 vorm. Volledige wedstrijden duren me veel te lang.
 

JMD

Well-known member
Ik vind cricket best leuk om te zien, vooral als het door echt goede landen wordt gespeeld, maar dan wel de T20 vorm. Volledige wedstrijden duren me veel te lang.
Jep. Dat dus.
Paar jaar terug het laatste stuk van een wedstrijd van de Ashes gezien. Dat was leuk, maar dat was dan na 5 dagen spelen...
 

Joost

Well-known member
Het WK is vandaag begonnen en Namibië stuntte tegen Sri Lanka en won zelfs ruim.

Nederland speelt nu tegen VAE. Het gaat best redelijk 87/2 voor de Emiraten na 15 overs.
 

stc

Well-known member
Het WK is vandaag begonnen en Namibië stuntte tegen Sri Lanka en won zelfs ruim.

Nederland speelt nu tegen VAE. Het gaat best redelijk 87/2 voor de Emiraten na 15 overs.

Sri Lanka is niet meer het topland zoals het pak en beet 15 jaar geleden was.
 

Joost

Well-known member
Dan nog een verrassende prestatie.

VAE kwam tot 111 runs.
Nederland na 8 overs op 57/2 dat is dus over de helft.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nederland herstelt zich redelijk in de volgende 3 overs, nu 93/6. Dus nog 20 runs nodig in 3 overs.
 
Bovenaan