Coronavirus

JMD

Well-known member
Ik ben ook fan van de 'gitarencoalitie' Peter Kwint/Lisa Westerveld. Zij luisteren echt goed naar concrete problemen in dit land, brengen daarop goed onderbouwde en logische moties en wetsvoorstellen in en krijgen daar altijd een meerderheid in de kamer op. Ik hou van dat soort politici.

Westerveld is sinds het curriculum.nu debat van vorige week wel een beetje in mijn achting gedaald, maar inderdaad verder een goede politica, net als Kwint.
Verder eens met het feit dat Segers en Vd Staaij goede politici zijn ja.
 

erka

Well-known member
België sluit alle cafés en restaurants. Dat vind ik dan weer een onzinmaatregel. Daar hoef je niet heen te gaan, eigen keus en verantwoordelijkheid, i.t.t. je werk of school.

België blinkt ook niet echt uit in doortastend beleid zeg maar.
 

JMD

Well-known member
Vettel en Raikkonen zouden volgens sommige bronnen al het vliegtuig naar 'huis' hebben gepakt vanuit Australië...
Lekkere chaos daar.
 

JMD

Well-known member
België sluit alle cafés en restaurants. Dat vind ik dan weer een onzinmaatregel. Daar hoef je niet heen te gaan, eigen keus en verantwoordelijkheid, i.t.t. je werk of school.

België blinkt ook niet echt uit in doortastend beleid zeg maar.

Eens. Want in bv supermarkten zijn vaak veel meer mensen. En die sluit je niet neem ik aan.
Je kan wel bv aan restaurants vragen minder mensen binnen te laten
 

gevegt

Well-known member
België sluit alle cafés en restaurants. Dat vind ik dan weer een onzinmaatregel. Daar hoef je niet heen te gaan, eigen keus en verantwoordelijkheid, i.t.t. je werk of school.

België blinkt ook niet echt uit in doortastend beleid zeg maar.

België bestaat niet..
 

erka

Well-known member
Eens. Want in bv supermarkten zijn vaak veel meer mensen. En die sluit je niet neem ik aan.
Je kan wel bv aan restaurants vragen minder mensen binnen te laten

Daarover gesproken: België sluit winkels. Dat wil zeggen: alleen in het weekend. Door de week blijven ze open....sjongejonge :D
 

JMD

Well-known member
Daarover gesproken: België sluit winkels. Dat wil zeggen: alleen in het weekend. Door de week blijven ze open....sjongejonge :D

Doet me denken aan een van de maatregelen die Italië vorige week nam: restaurants mochten open blijven, alleen niet zo lang...
 

JMD

Well-known member
De manager van Arsenal (Arteta) heeft positief getest op het corona-virus...
Mendy van City zit in quarantaine, net als een paar spelers van Leicester en andere clubs.

Echt ongelooflijk dat het voetbald aar doorgaat.
 

Pascallovic

Well-known member
Vettel en Raikkonen zouden volgens sommige bronnen al het vliegtuig naar 'huis' hebben gepakt vanuit Australië...
Lekkere chaos daar.
Vettel faalhaas zal wel duiken omdat ie niet genoeg steun van de Ferrari International Assistance heeft gekregen om vals te spelen als vorig jaar.
 
Bovenaan