Negen!Acht!
Tien! De afgelopen twee weken met allemaal mensen in contact geweest die besmet waren, maar zelf lijk ik resistent. *klopt af*Negen!
Doe je eigen onderzoek! Schaap!Wat nou weer?
Kan ie mooi gezellig zitten naast de Pauper Kabouter en Glennis G. Word Nederland alleen maar mooier van.Willem E. is opgepakt
Gevolg van de meer dan 25.000 aangiftes die tegen hem zijn gedaan en het proces dat op 30/3 is.Wat nou weer?
Het lijkt we een hele slechte serie....
Ja dat wel, alleen jammer dat hij nu in Rotterdam is.Genieten toch?
Echt ongelooflijk idd die reactie... De aanhouding op zich gebeurt netjes en zonder geweld. Lijkt me weinig mis mee. (of de aanhouding terecht is, daar gaat de rechter over)Jullie zijn een beetje agressief 🤣🤣🤣
Het lijkt mij dat ze onherkenbaar willen blijven.Echt ongelooflijk idd die reactie... De aanhouding op zich gebeurt netjes en zonder geweld. Lijkt me weinig mis mee. (of de aanhouding terecht is, daar gaat de rechter over)
Het enige wat ik me wel afvraag is waarom de agenten met zo'n monddoek voor lopen...
Vandaar dat die kerel zijn legitimatie aan de camera laat zien.Het lijkt mij dat ze onherkenbaar willen blijven.
Ik zeg nergens dat ze slim warenVandaar dat die kerel zijn legitimatie aan de camera laat zien.