Niet te moeilijk doen. Het is gewoon een groot verschil. Dat bekt veel lekkerder.Je snapt wel dat als een IC opname tien keer zo lang duurt, dat je dan 9 IC opnames minder hebt?
Helemaal mee eens. Het is ook ieders eigen verantwoordelijkheid. Maar dat wil niet zeggen dat je de fuck ups van de laatste 10 jaar maar niet hoeft te benoemen. Het is bizar dat de overheid gewoon drang uitvoert en het merendeel dat maar voor zoete koek lijkt te slikken. Nu las ik dat 3 grote ziekenhuizen al niet gingen meewerken voor het paspoort voor hun medewerkers dus dat stemt me wel wat meer tevreden maar het is een erg bijzondere tijd aan het worden, laat ik het daar maar op houden.
Yes dat snap ik. Maar jij snapt toch ook als je 4 ziekenhuizen sluit en verschillende IC opnames sluit je minder mensen op de IC kwijt kan.Je snapt wel dat als een IC opname tien keer zo lang duurt, dat je dan 9 IC opnames minder hebt?
Op het nieuws zeiden ze zelfs vooral niet westerse allochtonen. Ik schrok me kapot.
Voor sommigen is het toch veel aantrekkelijker om te benadrukken dat het vooral ligt aan de ongevaccineerden in de zgn biblebelt.
Waar je je niet druk om kan maken.Nee, dit ging over de mensen die niet gevaccineerd willen worden. Van de cijfers op de IC willen ze niet geven hoeveel procent het is. Geenstijl had al de leugens van Kuipers al blootgesteld.
Van Haga gaat aangifte doen vanwege discriminatie tegen het kabinet omdat hij zijn zin niet krijgt.
Wat is zijn zin?
Zo net dat je bijna zou gaan denken dat het geacteerd is.Over wappies gesproken. Wat een nette actie van de piloot trouwens.
Twitter Publish
publish.twitter.com