Volgens mij niet hoor was geen verplichting.
Nee, maar 80% deed het wel. Alleen dat vond De Jonge dan weer niet representatief genoeg. Volgende keer geen basisschool leraren meer in het kabinet svp.
Volgens mij niet hoor was geen verplichting.
Omdat de hele coronastrategie niet van jouw vaccinatiestatus afhangt. Zo moeilijk is dat niet mag ik hopen.Kan iemand even simpel uitleggen waarom ik nu twee vaccinaties heb genomen, als toch alles weer dicht gaat?
Ik ben heel benieuwd of dit enige kans van slagen heeft. Tot nu toe hebben de rechters alle verzoeken om regels te versoepelen naast zich neer gelegd. Maar dit lijkt me best wel kansrijk met de ervaringen die er de afgelopen twee weekenden zijn geweest.
Al lijkt het de organisator zelf vooral om het geld te gaan;
In Alkmaar hadden ze gisteren een systeem ingevoerd wat de controle beter zou moeten maken. Op het uitgaansplein (Waagplein) was één centrale lokatie ingericht waar de controle plaats vond en bij een goede Corona-QR-code kregen de mensen een ouderwetse stempel. Daarmee konden ze dan in alle cafés naar binnen.ID&T zal nog wel een series clubje zijn wanneer het om controle gaat. Maar geef hun toestemming en dat roept iedere uitgaansgelegenheid dat zij dat ook wel kunnen.
Wat is je punt?75% dus niet.
In Alkmaar hadden ze gisteren een systeem ingevoerd wat de controle beter zou moeten maken. Op het uitgaansplein (Waagplein) was één centrale lokatie ingericht waar de controle plaats vond en bij een goede Corona-QR-code kregen de mensen een ouderwetse stempel. Daarmee konden ze dan in alle cafés naar binnen.
Precies.Dat we moeten accepteren dat Covid onderdeel van ons leven is geworden. Met Pfeiffer kun je ook maanden thuis zitten.
Precies.
Erg hoor voor de mensen met Long Covid, zeer vervelend. Maar er wordt nu net gedaan alsof dat bij andere ziekten niet gebeurt dat er een groep mensen lang thuis zit..
Die krijgen ook niet allemaal long covid he.Zijn dat ook 10000 nieuwe gevallen op een dag?