Jep. Maar zal dus wel weer teruglopen wegens de stop met Astra Zeneca.En ruim 86000 vaccins gezet, het lijkt er op dat het - EINDELIJK - op gang begint te komen.
Is het nog altijd.Jammer, de kans was nog steeds minimaal toch.
Als men net zo zorgvuldig zou zijn met het oplopen van trombose ten gevolge van vliegen, zou het aardig rustig in de luchtvaart worden.Is het nog altijd.
7600 vandaag tegen 8700 vorige week. Gemiddelde daalt dus.Klinkt goed maar het zou me niet verbazen als het er morgen met terugwerkende kracht 1000 meer zijn.
Ja klopt. Er wordt ook ietsje minder getest lijkt het...Klopt, helaas gaat het procentueel nog wel omhoog.
Alleen is ICT internationaal... Dus hebben die andere landen daar dan geen last van?ICT is toch overal een crime, je betaalt de hoofdprijs en als er iets veranderd moet worden zit dat net niet in het pakket en moet je weer allerlei extras erbij kopen.
Geen flauw idee , ik weet wel dat het bij ons bedrijf ( internationaal met hoofdvestiging in Zwitserland maar voor de rest in geheel Europa , China en een beetje USA), het ook niet altijd soepel gaat en dat als je wat wil veranderen het maanden duurt of dat gezegd word dat het niet mogelijk is binnen een pakket.Alleen is ICT internationaal... Dus hebben die andere landen daar dan geen last van?
Dat komt omdat ze vooral naar prijs kijken. Dan kopen een pakket en willen ze het proces gaan aanpassen, terwijl het andersom moet.Geen flauw idee , ik weet wel dat het bij ons bedrijf ( internationaal met hoofdvestiging in Zwitserland maar voor de rest in geheel Europa , China en een beetje USA), het ook niet altijd soepel gaat en dat als je wat wil veranderen het maanden duurt of dat gezegd word dat het niet mogelijk is binnen een pakket.
Nou ze hebben bij ons niet naar de prijs gekeken een aantal jaren terug.Dat komt omdat ze vooral naar prijs kijken. Dan kopen een pakket en willen ze het proces gaan aanpassen, terwijl het andersom moet.
Dus door de afgelopen kabinetten zijn we in de problemen qua IC-bedden (wegbezuinigd) en qua ICT (idem). En dat wreekt zich dus nu met de coronacrisis.Tja.... Oud nieuws. Allang bekend dat de GGD volslagen naadje is qua ICT en nog veel meer. Oorzaak kabinet die ze kapotbezuinigd heeft en oorzaak die Maasveld noemt.