Coronavirus 2

erka

Well-known member
Oke, volgens mij is het als volgt. Sinds Nederland meer mensen eerste prik geeft en niet alles in de koelcel laat liggen, zijn we qua 1e prik inderdaad enorm gestegen. Dus dat klopt. Daarnaast is er een ranglijst van volledige inentingen met 2e prik. Daarin zijn we ook iets gestegen maar nog altijd rond de 25e plaats.
 

De Wolf

Well-known member
Oke, volgens mij is het als volgt. Sinds Nederland meer mensen eerste prik geeft en niet alles in de koelcel laat liggen, zijn we qua 1e prik inderdaad enorm gestegen. Dus dat klopt. Daarnaast is er een ranglijst van volledige inentingen met 2e prik. Daarin zijn we ook iets gestegen maar nog altijd rond de 25e plaats.

Staat Nederland daar tegenwoordig tussen? Ik ben tot nu toe alleen een wekelijks rapport op dinsdag tegengekomen. Op de coronadashboard staan alleen de berekende en gemelde prikken.
 

Mario

Well-known member
Heel fijn dit! Ik geloof echt dat we ons met dit tempo op kunnen maken voor een bijna maatregel-vrije zomer.
Een vaccinatie paspoort en je kan weer gewoon feesten in zuid Europa. In de zomer zullen daar alle codes wel weer op geel gaan.
 

zwammy

Well-known member
Nog besmettelijker, hoe is het toch mogelijk zeg al die variaties. Het lijkt wel of het virus muteert.
 

Joost

Well-known member
3762 is nog steeds veel maar aantallen die beginnen met een 3 zijn ook in februari niet zo vaak voorgekomen. Buiten de twee weekenden en naweeen met vorst, sneeuw en ijzel eigenlijk niet zelfs.

Er zal dus nog wel iets gecorrigeerd gaan worden maar dan nog is het een fijn aantal.
Het lijkt er ook sterk op dat de aantallen niet verder aan het stijgen zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Wegen afsluiten, provinciale grenscontroles invoeren, BVO's uit competitie nemen, advertentie op marktplaats zetten.
 

Bernardo

Well-known member
Onder de rivieren gewoon lekker dumpen bij Belgie. Daar is alle ellende vorig jaar ook begonnen met dat verkleed feestje.
 
Bovenaan