Eens. De avondklok heeft niemand echt extreem veel last van. Is hooguit een beetje vervelend, niet meer, niet minder.En ik blijf erbij dat avondklok in de praktijk niet heel ingrijpend is, veel minder dan scholen, winkels en horeca dicht.
Dan blijft dus de vraag hoe het kan dat de rechter van vorige week dinsdag dat niet vond.Logische uitspraak vind ik.
Logische uitspraak vind ik.
En ik blijf erbij dat avondklok in de praktijk niet heel ingrijpend is, veel minder dan scholen, winkels en horeca dicht.
Dan blijft dus de vraag hoe het kan dat de rechter van vorige week dinsdag dat niet vond.
Dus als Engel de eerste zaak verloren had en hij in hoger beroep was gegaan had het dus ook zo maar kunnen zijn dat hij in hoger beroep gelijk kreeg... Dan klinkt het bijna beter dat je de eerste zaak beter kunt verliezen en in hoger beroep dan wint...Ja, dat is nou rechtspraak. Zoveel rechters zoveel opvattingen.
Hopelijk gaat dat met Onana ook zoDus als Engel de eerste zaak verloren had en hij in hoger beroep was gegaan had het dus ook zo maar kunnen zijn dat hij in hoger beroep gelijk kreeg... Dan klinkt het bijna beter dat je de eerste zaak beter kunt verliezen en in hoger beroep dan wint...
Dus als Engel de eerste zaak verloren had en hij in hoger beroep was gegaan had het dus ook zo maar kunnen zijn dat hij in hoger beroep gelijk kreeg... Dan klinkt het bijna beter dat je de eerste zaak beter kunt verliezen en in hoger beroep dan wint...
Wie?Hopelijk gaat dat met Onana ook zo
Alleen was het dan vermoedelijk ergens in oktober voor de rechter gekomenDus als Engel de eerste zaak verloren had en hij in hoger beroep was gegaan had het dus ook zo maar kunnen zijn dat hij in hoger beroep gelijk kreeg... Dan klinkt het bijna beter dat je de eerste zaak beter kunt verliezen en in hoger beroep dan wint...
En terecht , het om heeft immers Grappenhaus en Hoekstra ook vervolgt na hun misstappen.Het om gaat kijken of Baudet vervolgd moet worden voor het knuffelen en handen schudden in Urk van de week.
Dus als je in Amsterdam iemand helemaal verrot schopt hoeven ze daar niks aan te doen want er gebeuren daar wel ergere dingen?Alsof ze niks beters te doen hebben. In dat dorp gebeuren ergere dingen.
Dus als je in Amsterdam iemand helemaal verrot schopt hoeven ze daar niks aan te doen want er gebeuren daar wel ergere dingen?