Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Beetje zoals de kop racistische apps bij de JOVD en dan een foto van Baudet en Wilders erbij plaatsten.

Of dat de Youssef A. word gezocht en dan blanke handen in handboeien erbij.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zal je even uit de natte droom helpen.

Percentueel (dus % van de bevolking dat is geprikt, staan we t/m 17/2 nog steeds op plaats 30 in Europa van alle landen waar gegevens van zijn met een fantastisch percentage van maar liefst 3,82%. Inmiddels zal dat opgelopen zijn naar rond 5% waarmee we dus inderdaad rond 1 miljoen zitten van de 17 miljoen inwoners.

Alleen Kroatië, Letland en Bulgarije doen het slechter.
Ik weet alleen niet goed hoe we dat moeten duiden, als ik op https://coronabeeld.nl/ en https://coronadashboard.government.nl/ kijk, dan zitten we op meer dan een miljoen prikken maar wordt er alleen een percentage afgegeven op basis van 835.000 prikken.
Ook op https://www.demorgen.be/tech-wetens...zo-ver-staat-elk-land-op-dit-moment~ba4f85f8/ zitten we op ruim 800.000 prikken en dat zou 4,7% betekenen. Bij een miljoen zou je daar dus op 6% zitten en dan zit je toch wel een stuk hoger maar goed, echt eenduidige getallen kan ik ook niet vinden.
 

JMD

Well-known member
JVerder gaan de middelbare scholen 1 dag in de week open
Nee, lln moeten minstens 1 dag per week naar school. Hiermee geeft het kabinet gehoor aan de oproep van de VO-Raad, die riep op scholen dat zelf deels te laten regelen. De ene school is namelijk de andere niet. Er zijn scholen met ruime gangen en lokalen en scholen met smalle gangen en kleine lokalen. Me dunkt dat daar dan een groot verschil tussen zit en dat je dus niet als kabinet kan zeggen: 'jullie moeten het allemaal zo doen'.

Tevens is de ene school qua populatie ook essentieel anders dan de andere. De school waar ik lesgeef heeft relatief veel rijkere ouders, dus mijn leerlingen zullen praktisch allemaal wel een eigen kamer (en laptop) hebben (en ouders die waar nodig kunnen helpen), maar dat is natuurlijk niet op alle scholen zo.
 

Joost

Well-known member
Met de pandemie al een hele tijd, eigenlijk vooral sinds oktober.

De cijfers daarentegen blijven erg interessant.
 

JMD

Well-known member
Met de pandemie al een hele tijd, eigenlijk vooral sinds oktober.

De cijfers daarentegen blijven erg interessant.
Jep. Dat laatste heb ik ook inderdaad. Als cijferfreak is er genoeg te genieten. Maar ik ben toch liever cijferfreak met andere dingen die geen lockdowns veroorzaken (of doden)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blij dat er nu wel een keer uitgesproken is dat we op een kantelpunt zitten als het gaat om de belastbaarheid op mentaal en sociaal vlak. Hopelijk houdt iedereen zich een beetje in en kunnen we over een paar weken nog verder versoepelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SanMark.

Well-known member
Mijn vriendin kijkt een aantal series waaronder Station 19 en Greys (o.i.d.) en dat gaat voor 80% over corona en voor 15% over dat de negers het zo zwaar hebben.

Daar word je gvd in het dagelijkse leven al continue mee doodgegooid en dan ga je zulke programma's kijken.
 

gevegt

Well-known member
Mijn vriendin kijkt een aantal series waaronder Station 19 en Greys (o.i.d.) en dat gaat voor 80% over corona en voor 15% over dat de negers het zo zwaar hebben.

Daar word je gvd in het dagelijkse leven al continue mee doodgegooid en dan ga je zulke programma's kijken.
Dat wordt een scheiding!
 

Hankie

Well-known member
Hoe staat het eigenlijk met negers icm Corona. Er zijn nog geen schrijnende verhalen uit Afrika of wel?
 
Bovenaan